Lucian a aflat despre “Vreau Pizza Iaşi”

young-boy-mamas

Stă întins pe spate şi-şi numără degetele mici şi firave. Camionul roşu şi maşina de poliţie sunt trântite cu roţile în sus, lângă el. Nu le mai bagă în seamă. S-a plictisit de ele. O vede pe mama lui cum intră în cameră, chicoteşte şi apoi spune:

– Mi-e foame, mami! Vreau pizza!

– Nu suntem la noi acasă, mami! Trebuie să-l aşteptăm pe Dani să vină şi apoi vedem unde mergem să păpăm pizza! Dacă eram la noi acasă, în Galaţi, făceam comandă, dar aşa nu ştiu la ce număr să formez!

– Nu suntem acasă… suntem în Iaşi!

– Da, mami!

– Dar vreau pizza Iaşi!

– Vrei pizza în Iaşi, ştiu! O să mergem la o pizza când vine Dani, promit!

Dă din cap, înţelegător şi se întoarce la numărat degeţelele. Unul dintre ele îi pare mai delicios decât celelalte şi-l bagă în gură. Apoi îl scoate, se uită la el şi începe să râdă.

– Mami, mami! Îmi pap degeţelul dacă nu-mi dai pizza!

– Acum mergem să păpăm. Îl sun pe Dani, bine?!

– Bineeeee…

Oftează. Se uită lung la degeţel şi îl bagă din nou în gură. O ascultă atent pe mama lui cum vorbeşte la telefon cu Dani. Îi place de Dani mult. Nu e tatăl lui, dar se poartă mult mai frumos cu el şi-i cumpără jucării mai frumoase. E simpatic Dani. Cu siguranţă îl va duce imediat la pizza.

– Uite, scumpul meu băieţel, am vorbit cu Dani şi mi-a spus să intru pe internet, să caut “Oferte si Promotii” de la Vreau Pizza Iaşi şi să fac o comandă, căci va ajunge şi el imediat acasă. E bine?

– Daaaaaa!!!

– De care vrei să luăm?

– Cu ciuperci!

– Şi cu mai ce?

Măsline şi roşii.

– Şi un pic de cărniţă, da?

– Daaaa!

– Bun! Dăm aici click, la Pizza Finder şi alegem ingredientele!

– Alegem, alegem!

– Gata, imediat sună mami la Pizzeria Rospeto şi face comandă de o pizza.

– Cum se cheamă?

– Cum vrei tu!

– Daaa??

– Da, mami!

– Vreau să se cheme ca pe mine!

Pizza Lucian?

– Daaaaaa!! Păpăm pizza Luciaaaan!

– Sigur va fi mai bună decât cea pe care am mâncat-o ultima oară. Mai ţii minte?

– Da, bleah… avea multă, multă, multă sare…

A fost prea sărată, ai dreptate! Hai că fac comanda acum!

E vesel şi dă, fericit, din mânuţe. Ştie că în curând dorinţa îi va fi îndeplinită. Mami e foarte blândă cu el şi-i face aproape toate poftele. Dacă i-ar mai cumpăra şi un trenuleţ cum a văzut el în reclamă, acum două seri… ar fi tare fericit!

Sursa foto: mamaspizzas.net

8 responses to this post.

  1. M-am trezit cu o foame… Doar sa citesc despre pizza mai lipsea, ca sa pun mana pe telefon, sa fac o comanda. :))

    Like

    Reply

  2. Dar pizza Javra n-ai găsit?!

    Like

    Reply

  3. Posted by Lucian Moldovan on April 22, 2013 at 15:24

    Bloody Hell! Am crezut ca-i vorba despre mine, cand am vazut Lucian :)) Ce sa-i faci, prea mult egocentrism.🙂

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

