Şi eu sunt haioasă uneori!

1 Stephen van der Mark 3 Floris van Breugel 4 docfuz 5 cycoze

8

MammalMaster

10Megan Lorenz

Postarea participă la Miercurea fără cuvinte. Mai multe imagini găsiţi “Între vis şi realitate”

32 responses to this post.

  1. Tare drăguțe sunt !
    Este o pasăre deosebit de inteligentă :)!!!

    Like

    Reply

  2. Sunt dragute toate🙂
    Ultima imi place mai mult.
    Pare asa putin trista, mica si singura.Deci o iau la mine🙂
    Thx🙂

    Like

    Reply

  3. Toate pozele sunt haioase, dar a doua şi ultima sunt deosebite!

    Like

    Reply

  4. adorabile! mulţumesc.

    Like

    Reply

  5. Faina colectie ai ales!
    Frumoase pasari!!
    O seara buna!

    Like

    Reply

  6. Eu le consider foarte frumoase🙂 Sunt unele dintre cele mai frumoase pasari, chiar putin cam oropsite fiind nocturne, pentru ca oamenilor le e teama de intuneric si de fapturile ce-l populeaza…
    Nu stiam ca exista si albe. Sunt superbe!
    Happy WW, draga mea!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 24, 2013 at 19:00

      Când eram mică chiar îmi era puţin teamă de bufniţe… dar acum îmi plac foarte mult.😀
      Happy WW! :*

      Like

      Reply

  7. M-au fermecat! Ca tot am facut o pasiune in ultima vreme pentru bufnite🙂 N-am mai vazut de ani buni asa, mai indeaproape. Dar, copil fiind, am avut prilejul sa admir, iarna, copacul cu bufnite din curtea bunicii. Se pare, însă, că numai eu le admiram🙂.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 24, 2013 at 19:00

      Eu le-am văzut doar în poze şi tare mult mi-aş dori să văd una de aproape, în realitate.🙂 Îmi par foarte drăgălaşe.

      Like

      Reply

  8. Haoiase păsări! Am un vecin ce are o bufnițucă mică, blândă.

    Happy WW!

    Like

    Reply

  9. Cucuvele fermecate, bufniţe fermecătoare. Păcat că au cântecul sinistru.

    Like

    Reply

  10. Vaaaai, hai ca m-au amuzat bine de tot.😆

    Like

    Reply

  11. Esti chiar superba! :))

    Like

    Reply

  12. ce dragute sunt ;))

    Like

    Reply

  13. faina colectie… la mai multe!🙂

    Like

    Reply

  14. Posted by dordefemeie on April 24, 2013 at 10:56

    Ochioasa si haioasa😆

    Like

    Reply

  15. Sunt simpatice si tare expresive. Imi plac bufnitele foarte mult!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 24, 2013 at 13:37

      Nu le-am acordat atenţie până să găsesc aceste fotografii, dar acum îmi plac şi mie mult.😀

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

