miniPRIX are grijă de garderoba ta! – concurs –

personaje_dressing

Odată cu un nou început de lună vin şi veştile bune pentru iubitoarele de shopping. Cu câte un singur click la MiniPrix, poţi să faci un pas în plus spre o nouă garderobă. Despre ce e vorba? Păi hai să vă “bag în temă”:

1. Campania “Imbraca-te gratuit de la Miniprix

Dacă te abonezi la newsletter-ul miniPRIX în intervalul 22 Aprilie – 21 Mai 2013 poţi câştiga, prin tragere la sorţi, un voucher valoric de 1200 lei! Cu ajutorul acestui voucher poţi să te îmbraci GRATUIT, timp de un an de zile, de la miniPRIX!
Foarte important: voucher-ul pentru cumpărături în valoare de 1200 lei poate fi câştigat doar de cei care se aboneaza la newsletter-ul miniPRIX în intervalul 22 Aprilie – 21 Mai. 

2. Campania “miniPRIX citesti si te imbogatesti

Dacă eşti abonat la newsletter-ul miniPRIX poţi câştiga:

  • 10 vouchere valorice de 100 lei
  • 10 vouchere de discount de 50%
  • 10 vouchere de discount de 30%
Pentru asta este nevoie doar de puţină atenţie şi perseverenţă. Să vedem ce trebuie să facem ca să câştigăm premiile:

În cadrul fiecărui newsletter pe care îl vei primi, vei observa un produs marcat cu un “bănuţ” special.() Apasă, urmează sau cum se spune pe internet “click” pe acel produs şi ai contabilizat un punct/bănuţ. Atenţie, se contabilizează 1 singur click/newsletter, ca atare vorbim de click-uri unice în newslettere diferite. Strânge în acest fel cel puţin 8 bănuţi/puncte/click-uri unice, într-o lună de concurs, pe produsele marcate ca atare şi ai şansa să câştigi unul dintre premiile puse la bătaie.

Prima perioadă de concurs: 22 aprilie-21 mai 2013.

E simplu, nu? Tot ce trebuie să faceţi e să vă abonaţi la newsletter şi să fiţi atenţi la mailurile pe care le veţi primi!

Succes!

3 responses to this post.

  1. Stii pe cate site-uri m-am abonat de-a lungul timpului? Am mereu zeci de mailuri pe care trebuie sa le sterg. Multe zboara direct la spam… Abia mai am timp sa citesc mailurile de la prieteni…

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on May 2, 2013 at 18:00

      Eu astăzi mi-am făcut puţin timp şi am dat unsubscribe la multe site-uri, căci şi eu primeam prea multe mailuri ce nu-mi erau utile. Dar astea cu haine şi bijuterii sunt în continuare pe placul meu. Chiar dacă nu îmi permit să cumpăr tot ce apare nou, măcar îmi clătesc privirea cu ceva frumos.😀 Spre deosebire de alţii care primesc newsletter de pe la protv şi citesc zilnic ştiri cu babe violate, eu sunt un caz fericit :)))

      Like

      Reply

  2. Posted by Mariana Tilica on May 2, 2013 at 14:00

    Ma iertati ca va deranjez,vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar despre copilul meu.Singura mea speranta sunteti d-voastra.Toate detaliile despre copilul meu le gasiti pe blogul umanitar:
    http://dorintilica.blogspot.ro/ .

    Va multumesc anticipat!

    Va rog frumos sa-mi dati un raspuns daca puteti publica articolul de care v-am rugat la adresa de e-mail tilicamariana@yahoo.com

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

