Weekend vesel cu citate

“Am doar 18 ani…”

Ah, 18 – acest număr pe care, în adolescenţă, îl ridicam în slăvi şi îl aşteptam cu mare drag în dreptul cuvântului “ani”. Aşteptam acel majorat cu sufletul la gură şi mă gândeam că, odată cu trecerea de la 17 la 18 ani, va avea loc şi maturizarea

Bineînţeles că nu a venit atunci şi nici acum nu o simt în variantă completă. Încă mai am părţi ce au nevoie de retuşuri… probabil mereu voi avea ceva de corectat, de modificat, de îmbunătăţit.

Dar până în momentul de faţă, am învăţat următoarele lucruri:

Never-give-up

Oricât de naivă aş putea să par… nu voi renunţa niciodată la ceea ce-mi doresc cel mai mult pe lume.

True-friends

Am întâlnit multe persoane care au pretins a-mi fi prieteni şi s-au dovedit a fi doar cunoştinţe. Prietenii adevăraţi au rămas lângă mine şi atunci când nu mai aveam vlagă să oftez… indiferent de distanţa dintre noi, am simţit mereu cine mi-a fost cu adevărat alături şi cine m-a dat la o parte.

1223

Cu adevărat, orice uşă închisă înseamnă alte două porţi larg deschise

1136

Decât să deschizi gura doar pentru a rupe tăcerea, mai bine lasă tăcerea să domine… întotdeauna e mai bine să taci decât să scoţi un porumbel pe gură! Păcat că nu mereu conştientizăm când iese porumbelu…

tumblr_lrph69YO4u1qcxieko1_500

Nu costă nimic să închizi ochii şi să visezi. Şi poate dacă visul e atât de pregnant încât să te facă să zâmbeşti o zi întreagă, la un moment dat se va îndeplini… ştiu că astrele sunt mai mereu aliniate prost, dar şi când se aliniază cum trebuie…

Cam atât astăzi din “Grădina Alexandrei”. Eu vă salut călduros de pe malul mării şi vă urez de pe acum Paşte fericit alături de cei dragi!

Sursa foto: iliketoquote.com

6 responses to this post.

  1. Posted by eladobre on May 5, 2013 at 22:36

    hello, ai primit bijuteriile de la cadourisiperle? eu nu…
    i-am intrebat pe facebook si au zis ca au fost deja trimise de lunea trecuta…. ce sa fie?

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on May 6, 2013 at 08:32

      Da, le-am primit joi. Probabil le vei primi şi tu mâine. Nu ştiu cât timp a avut liber poşta română. Oricum vei primi aviz şi tre să te duci tu să ridici coletul, nu vine direct acasă. O zi frumoasă!

      Like

      Reply

  2. Iti doresc din toata inima un Paste Fericit, cu liniste si bucurie, Alexandra! 🙂
    Distractie frumoasa!

    P.S.- Ma gandesc ca postarea a fost programata. Iti multumesc🙂 N-am reusit s-o realizez si am anuntat ieri pe blog… Pana ieri am tot sperat ca voi avea timp dar n-am avut. S-au adunat prea multe…

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on May 5, 2013 at 19:13

      Da, a fost programat. Am plecat 2 zile la mare şi nu vroiam să las blogul fără postări aşa că am scris postul din timp. Nu-i nimic, weekendul tot happy a fost pentru mine!😀
      Paşte fericit şi ţie, Elly! Te pup

      Like

      Reply

  3. Astăzi nu se ţine HW. N-are importanţă, Paşte fericit!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on May 5, 2013 at 19:14

      Păcat, că a fost weekendul cel mai happy pe care l-am avut în ultimul timp.😀 Paşte fericit şi ţie!

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

