Eu particip. Tu ce ai de gând?

exercise-motivation-workout-Favim_com-213293

Probabil aţi observat că, din când în când, povestirile mele au ca personaj principal un anumit obiect: o bijuterie, un articol vestimentar, o pereche de pantofi etc. Şi sunt conştientă de reacţia unora care sunt nemulţumiţi de prezenţa unor linkuri pe anumite cuvinte cheie, în articolele mele. Deşi nu înţeleg deloc de ce îi irită atât de tare, nu le răspund la “provocare” şi îi ignor, oricât de mult ar încerca ei să îmi împroaşte munca cu noroi.

Abia acum câteva luni am început şi eu să particip la concursuri cu al meu blog şi să mai scriu şi advertoriale. La început nu am scris cu intenţia obsesivă de a câştiga ceva, ci doar pentru că mi-a plăcut ideea de a avea un subiect dat şi de a-l transforma după cum vrea imaginaţia mea.

Dacă aveam de scris un articol despre un inel cu perlă, nu îi făceam reclamă în stilul teleshopping, “Dacă-l cumpăraţi, primiţi o saltea gratis. Bonus, cado, cado, cado!”, ci încercam să conturez o poveste, să concep un fir narativ care să se învârtă în jurul inelului. Şi asta a contat cel mai mult pentru unii cititori: au citit povestea, i-a impresionat şi au apreciat modalitatea în care am pus în valoare obiectul respectiv.

Şi, adoptând acest stil, în care îmi puneam toată imaginaţia la contribuţie, am şi câştigat câteva premii, în cadrul campaniilor BlogAwards. Prima oară am câştigat o tabletă Allview Alldro Speed S 4GB Android 4.0 şi a doua oară, am câştigat un voucher de 200 de lei, cu care mi-am achiziţionat bijuterii de pe Cadouri şi perle.

E firesc să nu câştig de fiecare dată absolut tot ce-mi doresc, dar asta nu înseamnă că mă voi bosumfla la vreo campanie câştigată de altcineva şi voi înceta să particip. Pentru mine, aceste concursuri sunt o metodă foarte faină de a stimula imaginaţia. E foarte uşor să scrii despre absolut tot ce-ţi trece ţie prin cap la momentul respectiv şi să aberezi întruna despre subiectele alese de tine. Dar când cineva îţi impune o temă şi un număr de cuvinte cheie şi tu reuşeşti să concepi un text întreg pe baza cerinţelor, atunci iese cu adevărat creatorul din tine! Şi acum nu mă refer, bineînţeles, la textele de tipul: “Cumpăraţi săpunul Fâs şi veţi mirosi a levănţică!”. Acolo nu-ţi trebuie o doză mare de inspiraţie… cel puţin asta e părerea mea.

De aceea, vă invit şi pe voi să vă scoateţi imaginaţia de la naftalină şi să vă încercaţi norocul, poate-poate veţi câştiga un smartphone Allview A4ALL. Eu mi-aş dori un astfel de telefon, ca să i-l fac cadou mamei mele, de ziua ei. Sigur i-aş face o mare bucurie, că de când tot zice că s-a săturat de cărămida ei de Nokia…

El arată şi funcţionează cam aşa:

Sursa foto: http://www.redefiningthefaceofbeauty.com

2 responses to this post.

  1. Am scris un articol pe tema advertorialelor. Am primit multe comentarii. http://javra.eu/va-deranjeaza-advertorialele/

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: