Se întâmplă uneori…

Mă trezesc în unele dimineţi buimacă, mă uit la ceas câteva secunde, de parcă aş fi hipnotizată de ceea ce văd şi realizez că în scurt timp trebuie să:

– scriu un articol pentru blog;

– să fac un duş;

– să mă îmbrac;

– să mă machiez;

– să plec la muncă.

when-the-doorbell-rings-and-you-run-to-put-on-pants

Ajung la grădiniţă şi, uneori, unul din copii îmi pune o întrebare cheie, la care habar nu am cum să-i răspund.

JqzpBqv

De când au crescut temperaturile, aproape în fiecare zi când ajung acasă nu mai am chef de absolut nimic. Vreau doar să stau degeaba…

when-you-get-home-from-a-long-day

Dar de cele mai multe ori sună telefonul sau vine cineva în vizită şi sunt nevoită să amân somnul, pentru discuţii ce par a nu se mai sfârşi vreodată…

when-someone-starts-talking-about-politics

Chit că sunt sau nu de acord cu persoana cu care conversez, dacă sunt prea obosită, nu mă mai chinui să o contrazic.

when-someone-is-wrong-but-they-insist-they-are-right

Dar, dacă mi se pune pata şi oboseala ajunge la cote maxime, e posibil să explodez.

tumblr_lnlocpFESd1qf8jb9

Se întâmplă uneori să mi se ofere şi baliverne pe tavă… iar eu să le “cred”.

u1j61Vc

Alteori, apar persoane care reuşesc să mă binedispună cu un compliment sincer şi o vorbă bună.

when-a-cute-person-calls-you-cute

În unele zile simt nevoia să mă întâlnesc cu prietenii şi să ieşim în oraş.

greetings

Uneori se mai întâmplă să rămânem fără cuvinte la finalul serii, când vine nota de plată.

when-you-go-out-to-a-fancy-dinner-and-get-the-bill

Dar, de cele mai multe ori, ne distrăm de minune.

my-song-is-on

În unele zile nimic nu-mi poate strica buna dispoziţie.

Fangirling-7

În alte zile îmi vine să îmi cumpăr un sac de box.

tumblr_lcgzrrF8ho1qdsu67o1_500

Dar, de cele mai multe ori, o noapte de somn mă aduce înapoi pe linia de plutire.

I_give

Sursă gif-uri: http://www.reactiongifs.com

12 responses to this post.

  1. La gradinita?? Te invidiez!

    Like

    Reply

  2. Ursuleţul e mortal…

    Like

    Reply

  3. Superb articol! Si imaginile….Merci mult pt. ca ai reusit ca de fiecare data sa ma binedispui! Chiar aveam nevoie! Felicitari! Superba animatia cu copilasii care se distreaza!

    Like

    Reply

  4. Super articolul, se impletesc de minune imaginile cu textul🙂 !

    Like

    Reply

  5. Cine scrie pe blog imediat dupa ce se trezeste?

    Like

    Reply

  6. :)) Un articol care in aceasta prima zi de munca m-a binedispus.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

