Miercurea fără cuvinte – anii ’30

1.-retro-photo

6.-retro-photo-600x465

7.-retro-photo1-600x813

15.-retro-photo-600x474

17.-retro-photo-600x448

Postarea participă la jocul Miercurea fără cuvinte, iniţiat de Carmen.

Sursa foto

 

12 responses to this post.

  1. Posted by Alexandra on May 9, 2013 at 08:24

    Mă bucur că v-a plăcut tuturor alegerea mea. Un sfârşit de săptămână minunat vă doresc!

    Like

    Reply

  2. Amintiri de neuitat.
    Să ai o noapte liniştită.

    Like

    Reply

  3. oh, Doamne, ce contraste! fiecare fotografie inspira un alt sentiment! unele sunt extrem de triste, altele, prin grotescul lor provoaca râsul…🙂 O postare excelenta!
    happy WW!

    Like

    Reply

  4. Prima poza-i cea mai tare :)), asa sa tot aventurezi.

    Like

    Reply

  5. O alegere inspirata!
    Felicitari !
    Cât despre fotografii, ele vorbesc de la sine!

    Like

    Reply

  6. Sunt tare faine! Fotografiile vechi au un “aer” aparte.
    Prima este geniala!
    Happy WW!

    Like

    Reply

  7. Foarte interesante🙂 Si eu sunt pasionata de trecut.
    Imi place mult prima. Si mutrisoara copilului dar mai ales protectia, care mi se pare de milioane🙂
    O zi de miercuri cat mai placuta, draga mea!

    Like

    Reply

  8. Prima fotografie este fantastică !
    Protecția corporală este pe primul loc🙂 !
    O seară plăcută îți doresc

    Like

    Reply

  9. Interesante mai erau scaldatul si aerisirea in ani 30 :)) (foto 2 si 4). Nostalgie pentru ceva ca nu am trait, se poate?! Happy WW

    Like

    Reply

  10. Ultima poză e originală.

    Like

    Reply

  11. Sunt foarte “expresive”! :))
    Mi-a facut placere sa le privesc…. inspira nostalgie! :))
    Happy WW!

    chiar acum erai la mine pe blog…. :)))))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on May 8, 2013 at 13:59

      Pe mine m-a amuzat cel mai tare prima imagine. În caz de pica pe gheaţă, măcar pica pe moale.
      Da, coincidenţe…:))

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

