Iubire pufoasă

Aşa îmi sunt dragi animăluţele încât le-aş lua pe toate acasă! Odată ce simt că le oferi afecţiune şi că le vrei doar binele, îţi vor oferi şi ele toată dragostea din lume…

a-soldier-and-his-squirrel

Şi brusc mi-am adus aminte de al meu motănel, care mi-a fost prieten drag timp de 10 ani. Îmi torcea noaptea-n ureche şi se întindea pe tot patul, aproape împingându-mă jos. Când scriam câte un text la calculator, apărea şi el din bucătărie, lingându-se pe botic, şi se tolănea pe tastatura mea. Lipsea de acasă cu săptămânile, indiferent de anotimp, şi de cele mai multe ori se întorcea la mine cu câte un petic de blană lipsă; eram atunci nevoită să-l îngrijesc şi să am grijă să fie  vindecat 100% înainte de a se aventura într-o nouă călătorie.

Îmi era atât de drag încât, când l-am găsit fără suflare pe trotuar şi am crezut că murise, am fugit în casă şi am plâns în continuu. Dar după 2 zile am auzit un “miau” lipsit de vlagă, sub balcon, şi am sperat să nu fie doar imaginaţia mea. Şi din fericire nu a fost imaginaţia, ci motanul meu ce arăta ca după război. După ce am analizat situaţia şi am făcut tot felul de supoziţii, am ajuns la concluzia că fusese dat cu spray paralizant şi de aceea părea mort când l-am găsit pe trotuar.

Motanul meu chiar a avut mai multe vieţi ca o pisică obişnuită şi asta pentru că l-am iubit din tot sufletul şi am avut grijă de el mereu.

De aceea, uitându-mă la povestea în imagini de mai sus, aproape că mi-au dat lacrimile. Un animăluţ îţi poate face viaţa mai frumoasă.

Aşa că mă bate gândul să îmi cumpăr unul dar nu ştiu încă ce anume. Sugestii?😀

7 responses to this post.

  1. Daca ai timp, o pisicuta e foarte potrivita. Eu prefer cainii, dar nu prea am unde sa ii tin, ca apartamentul nu e foarte mare. :((

    Like

    Reply

  2. Un Sokate. E un fel de bibistrocelcrocobazdugat. Daca nu stii nici ce e bibistrocelulcrocobazdugat, te lamuresc eu, e un fel de sokate!😛🙂 Cred ca sunt foarte multe multe animalute care au nevoie de un suflet bun ( sef de haita ) langa ele, asa ca orice alegere ai face e cea mai buna…. numai sa fie un catelus!😛

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on May 12, 2013 at 22:06

      Înclin mai mult spre pisică dar mulţumesc pentru sugestie! :)) Mi se încurcă limba-n gură când încerc să spun bibistrocelcrocobazdugat. :))

      Like

      Reply

  3. De un câine n-ai nici timp, nici loc.
    Tot o pisică ar fi mai bună pentru tine. Dar nu mai ai una?
    Un purceluş poate fi grăgălaş, dar când mă gândesc cât
    ai de curăţat în urma lui. Şinşila şi alţi şobolani nu cred să te atragă,
    iar o veveriţă nu s-ar simţi bine în captivitate. O pasăre de colivie
    nu ţi-ar oferi foarte multe satisfacţii. M-aş opri la pisică, deşi acum
    e o nouă trăsnaie la modă: să ai ca animal de companie o găină!
    Şi, desigur, trebuie s-o scoţi la plimbare. Dacă nu vrei nimic di toate
    astea, îţi poţi lua un iepure. Şi, dacă nu-ţi mai place, îl faci friptură…

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on May 12, 2013 at 22:06

      :)) Pisica îmi sună şi mie bine, căci am mai avut şi ştiu despre ce e vorba.
      Eu văzusem o filmare cu un curcan plimbat în lesă de o tipă, de găină nu am auzit până acum. :))

      Like

      Reply

  4. Posted by ioana on May 12, 2013 at 09:10

    adorabil….iubesc veveriţele :d

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

