Se caută poşeta pierdută de la Regal Gold

Deschise ochii şi constată că orele de somn nu fuseseră suficiente. Seara fetelor putea fi încadrată acum la serile memorabile din viaţa ei. Făcuse absolut tot ce-i trecuse prin cap şi era pregătită să meargă mai departe. Dar durerea de cap ce o simţea acum nu-i prea permitea să se dea jos din pat.

– Ah, nu mai beau tequila în viaţa mea…

După altă jumătate de oră de moţăit în pat, reuşi să-şi întoarcă trupul cu faţa spre uşă. O privire uşor înceţoşată îi căzu pe noptieră şi un soi de panică se instală pe figura ei.

– Unde îmi este poşeta? Doar pe noptieră o las de fiecare dată când vin acasă…

Deodată, orice urmă de mahmureală dispăru şi fata sări din pat ca arsă. Începu să răscolească toată camera în căutarea poşetei proaspăt achiziţionate dar aceasta părea să fi fost înghiţită de pământ (sau parchet).

– Cum să o pierd la doar câteva ore de când mi-am cumpărat-o? Şi cu toate bunurile mele în ea…

Sub pat nu era. Sub covor nu era. Pe birou era orice altceva mai puţin poşeta. În baie nu era. Pe hol nu era nici urmă de ea. În faţa uşii nici preşul nu mai era.

– Oare să sun la bar să-i întreb dacă n-au găsit, din întâmplare, o poşetă roşie din piele naturală?… Da, încercarea moarte n-are…

După 10 minute de căutări pe internet, găsi numărul de telefon al barului ce-i furase minţile cu o seară în urmă şi-l formă. După câteva secunde în care inima i se oprise în gât, o voce caldă, masculină, răspunse:

– Bună ziua, Excess Club. Cu ce vă pot ajuta?

– Bună ziua, am fost aseară la dumneavoastră în club şi cred că mi-am uitat poşeta acolo. Aţi găsit-o cumva?

– Câteva secunde vă rog să aşteptaţi, să-mi întreb colega.

– Bine…

poseta-rosie-piele-naturala-mp-131la~l_5656238Secundele de aşteptare păreau să nu se mai termine iar fata era din ce în ce mai agitată. Îşi amintea cum se lăudase la toată lumea cu noua ei achiziţie şi cum toate fetele din club erau invidioase pe minunăţia roşie cu care intrase pe umăr în acea searăDintre toate articolele pe care le văzuse pe site (ceasuri de damă, inele de argint, brăţări, bluze, pantofi şi alte poşete), geanta din piele naturală îi acaparase atenţia şi îi era cea mai dragă. Se mula perfect pe caracterul ei jucăuş şi-n acelaşi timp îi oferea şi o doză de rafinament. 

– Alo! Bună ziua, Cristina mă numesc. Am găsit o poşetă azi dimineaţă şi cred că e a dumneavoastră. Puteţi să mi-o descrieţi, ca să fim sigure?

– Ah, vă mulţumesc din suflet! E roşie, lucioasă, cu o cataramă pe mijloc…

– Da, este la noi. Puteţi veni să o luaţi dar cu o singură condiţie!

– Adică? entuziasmul îi pieri pentru o clipă şi deja se gândea cu teamă la ce-i va cere stimabila domnişoară/doamnă.

– Să-mi spuneţi numele magazinului de unde aţi cumpărat-o. Mi-aş dori una asemănătoare pentru fiica mea. Ştiţi, împlineşte 18 ani în câteva zile…

Regal Gold se numeşte. E un magazin online, care comercializează o gamă foarte diversificată de produse.

– Ce articole mai are?

– Are bijuterii, haine, pantofi, accesorii şi chiar produse pentru casă de o calitate ireproşabilă şi la preţuri foarte accesibile.

– Am înţeles, mulţumesc frumos! Puteţi veni oricând să vă luaţi poşeta.

– Mulţumesc şi eu!

În doar câteva minute era îmbrăcată şi fugea pe uşă, să-şi recupereze poşeta mult iubită, împreună cu toate bunurile din ea.

Ah, de n-ar mai fi aşa uitucă… mai ales cu obiectele de valoare.

4 responses to this post.

  1. :)) Genta nu mi-am uitat-o niciodata, dar umbrele am pierdut o multime prin discoteci, fara sa fi baut vreodata tequila. :))

    Like

    Reply

  2. […] cu el (şi chiar îţi răspunde…eh, tehnologia!), îl speli, îl îmbraci etc, cum spunea Alexandra. Nu îl îmbrăca! Cred că este foarte simpatic […]

    Like

    Reply

  3. […] … va urma… […]

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

