Într-un joben

6

Postarea participă la jocul Miercurea fără cuvinte, iniţiat de Carmen.

Sursa foto: www.viceland.com

13 responses to this post.

  1. Întorcându-mi gândurile la lumânarea stinsă am asemuit-o fără să vreau cu o viaţă omenească. A ars. A trăit. Văpaia ei s-a contopit cu lumea din jur şi a existat. Da, a existat. Până când vântul a bătut mai tare decât putea ea să-i facă faţă şi s-a stins. A rămas doar o umbră pe care timpul a înghiţit-o cu prea prea multă uşurinţă.

    Like

    Reply

  2. Un intreg univers intr-un joben. Frumoasa idee!
    Fotografia este de arta. Pop art. Foarte frumoasa🙂 Am intrat putin pe acest site. Nu-l stiam. Pare interesant.
    O zi frumoasa, Alexandra!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on May 16, 2013 at 14:49

      Şi eu am ajuns întâmplător pe site-ul respectiv, cu puţin ajutor de la Stumbleupon.com😀
      Un sfârşit de săptămână minunat! Te pup

      Like

      Reply

  3. Totul poate incapea intr-un joben, mai ales la varsta adolescentei. Frumoasa poza.
    HWW!

    Like

    Reply

  4. adolescentii au o multime de vise in… joben! ce varsta frumoasa! orice este posibil… absolut orice!
    happy WW!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on May 16, 2013 at 14:48

      Eu îmi amintesc cu drag de perioada adolescenţei… aveam o mie de vise pe atunci şi niciunul nu părea greu de realizat.

      Like

      Reply

  5. hehe, multe pot fi intr-un joben… de cele mai multe ori insa doar un iepuras alb, mic si pufos🙂

    Like

    Reply

  6. Asta da magie…. :))
    Happy WW!

    Like

    Reply

  7. Interesant! O lume intreaga intr-un joben ….Happy WW!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

