Câteva rânduri pentru o fiinţă dragă

Astăzi este o zi specială! Astăzi, prietena mea cea mai bună îşi sărbătoreşte ziua de nume. Deşi planificasem o ieşire în oraş, un buchet de flori şi o sesiune de shopping, planurile mi-au fost date din nou peste cap. Ah, dragă Univers!…

Astfel, de ziua ei, i-am făcut cadou o fiică cu varicelă, care nu mai poate să iasă din casă şi să îi ofere tot ceea ce îşi dorea. Da, aţi ghicit! Astăzi este ziua de nume a mamei mele. Şi pentru că nu mai pot să o surprind aşa cum trebuia, îi dedic acum următoarele rânduri:

images

Mama este fiinţa care, oricât de mult m-ar contrazice şi m-ar cicăli uneori, nu a plecat niciodată de lângă mine. Mi-a fost alături în momentele de fericire deplină dar şi atunci când simţeam că lumea s-a prăbuşit peste mine. A ştiut întotdeauna ce cuvinte să-mi şoptească în ureche atunci când eram tristă şi mi-a dat mereu sfaturile cele mai bune.

Atunci când îmi oferea o părere despre cum ar trebui să procedez şi eu refuzam să o ascult, se dovedea de cele mai multe ori că avea dreptate în ceea ce spunea. Şi-mi părea rău că nu o ascultasem…

P1100292

Mama mă iubeşte şi atunci când mă trezesc cu faţa la cearşaf, şi atunci când fredonez melodii prin casă şi ţopăi de fericire; mă încurajează să-mi urmez visele şi îmi aplaudă ambiţia de a nu renunţa la scris; mă ţine în braţe când mă simt deznădăjduită şi mă impulsionează să ţin capul sus; îmi oferă siguranţă, dragoste necondiţionată şi prietenie adevărată. Ea nu are niciun interes să mă mintă, atunci când îi cer o părere sinceră, ci spune lucrurilor pe nume şi îmi oferă adevărul pe tavă, oricât de dureros ar fi.

Şi pentru că e ziua ei, vreau să îi urez cel mai iubăreţ, colorat şi călduros La mulţi ani!” şi să-i mulţumesc pentru absolut tot ceea ce face pentru mine! Nu ştiu ce m-aş face fără ea…

De asemenea, vreau să le urez şi celorlalţi sărbătoriţi de astăzi: multă sănătate, fericire şi clipe de împlinire alături de cei dragi! La mulţi ani!

Sursa foto1: www.funinstore.com

13 responses to this post.

  1. La multi ani si din partea mea :)!

    Like

    Reply

  2. “La mulţi ani!” mamei tale, draga Alexandra! Sunt doi mari sfinti azi…nu stiu care e al mamei tale. Primul sau al doilea…🙂
    Si tie…iti urez sanatate! Imi pare tare rau ca te-ai pricopsit cu varicela. Te pup!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on May 21, 2013 at 17:24

      Elena e prenumele mamei mele.😀
      Mulţumesc! Mă rugam azi dimineaţa să nu-mi apară bubiţe şi pe degete, ca să pot să tastez fără probleme… dar una tot şi-a făcut apariţia :))

      Like

      Reply

  3. La multi ani !

    Like

    Reply

  4. La mulţi ani, să fie sănătoasă şi să se bucure de viaţă!
    Ţie, să-ţi trăiască mama şi să te vindeci repede!

    Like

    Reply

  5. La multi ani si din partea mea pentru dansa si multa sanatate pentru amandoua!😀

    Like

    Reply

  6. Sa o puuupi dulce si sa ii spui si din partea mea “La multi ani!!” .🙂

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

