Lenea e cucoană mare!

happy_weekend-2824

E amuzant când mergi pe stradă şi auzi, întâmplător, anumite discuţii dintre elevii de gimnaziu! De pildă:

“Am o lene în mine!… Aproape că n-am chef nici să respir!”

“Ce-ai, frate?! Eu am inventat lenea…”

Nu sunt cu nimic mai deosebiţi faţă de alte generaţii la capitolul acesta.

Ash-tray

Şi eu mai am momente de lene cronică uneori şi refuz să mă ridic din pat când sună alarma. Închid ochii şi pentru câteva secunde îmi imaginez cum ar fi dacă aş putea să dau timpul înapoi şi să mai lenevesc o oră cu capul pe pernă.

Dar eu sunt pantaloni scurţi pe lângă alţii… măcar eu când mă duc la muncă, las lenea acasă.

fireman

Mi se mai întâmplă uneori, când urmăresc câte un serial, stând lungită în pat, să-mi fie lene să mă ridic şi să mă duc la calculator, atunci când playlistul de episoade se sfârşeşte şi trebuie să adaug altele noi (de obicei un nou sezon). De multe ori, pentru câteva secunde, rămân blocată şi mă uit în gol, gândindu-mă “Să mă duc să pun un nou episod? Să mai stau un minut şi apoi să mă duc?“.

Dar eu sunt pistol cu apă pe lângă alţii. Mie măcar nu-mi este atât de lene încât să nu pot ţine capul drept…

Watching-Tv-sideways

Dacă stau şi mă gândesc mai bine, momentele mele de lene turbată sunt atunci când mă aflu în pat. Cum m-am dat jos, cum dispare lenea (în cele mai multe cazuri)!

Dar ştiţi care-i culmea lenei?

Să te scoli la 6 dimineaţa, ca să ai mai mult timp de stat degeaba.

lazy-cat5

Lenoşii au venit şi cu un slogan al lenei:

“Ce vrem ?
Un leac pentru lene !
Când îl vrem ?
Mai încolo !”

Şi, pe lângă asta, au şi un imn foarte haios, pe care îl mai fredonez şi eu uneori:

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 20.

22 responses to this post.

  1. Lenea asta, zici ca mereu vine mai repede decat weekendul.

    Like

    Reply

  2. Cotoiul din ultima poza este Garfield in persoana! Iar restul sunt antologice. Pentru ilustrarea lenei….

    Like

    Reply

  3. Cred că aș vrea și eu puțină lene …sau liniște …nici eu nu mai știu (de când cu Emilia, numai leneșă nu-mi permit să fiu, dar e bine așa …să vedem cât ma ține).

    Pisica e cea mai haioasă …cum stă ea acolo pe canapea, cu berea lângă și telecomanda în mană …sigur nu e motan?!

    Happy Weekend!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on May 26, 2013 at 08:24

      Eu cred că e motan.😀 Dar în ziua de azi şi pisicuţele beau bere.😛
      HAppy weekend!

      Like

      Reply

  4. Azi am lasat lenea sa ma acapareze de tot, pentru ca e soare (in sfarsit!) si pentru ca e weekend, Happy Weekend, ceea ce iti doresc si tie! adica HW iti doresc, nu lene, ca o pastrez eu pe toata.

    Like

    Reply

  5. Amuzant articolul tau🙂
    Lenea este o “boala” incurabila ..

    Hapyy WE !!!

    Like

    Reply

  6. Cred ca am intrat la Spam🙂

    Like

    Reply

  7. :)) Trimite si la mine o portie de lene! Dar una mare :))
    Azi, de zi dimineata, de cand am postat, n-am mai ajuns pe blog. De abia acum am reusit. Treburi diverse…😦
    Adevarul e ca oameni foarte lenesi sunt peste tot.Dar lenea este si supraestimata😉
    Cel cu televizorul pus in pozitia aceea “contra naturii” e fara cuvinte. Nu stiu daca m-as fi gandit la asa ceva :)) Desi, momente de lene am si eu, ca tot omul :))
    Superba postarea! O oda-critica inchinata Mariei Sale, Lenea :))
    Happy weekend, draga mea!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on May 25, 2013 at 20:29

      Tu ai fost harnică astăzi.😀 Eu cred că m-am lăsat prea mult inspirată de articolul acesta că am stat toată ziua în pat şi am citit.😛
      Happy weekend!

      Like

      Reply

  8. Alti mai si muncesc !

    Like

    Reply

  9. Azi m-a vizitat si pe mine lenea… Inca ma tin bine, nu vreau sa ii cedez!😆

    Like

    Reply

  10. Nu înţeleg de ce lenea e subapreciată.
    După câte ştiu eu, n-a omorât pe nimeni:
    i-a fost lene s-o facă!

    Like

    Reply

  11. Stii bancul, nu?

    “Ma intreb, noi, astia mai lenesi….mergem in Rai sau vine cineva dupa noi? ”

    Sa ai un weekend minunat!
    >:d<

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

