La polul opus…

Zilele trecute v-am vorbit despre pasiune, despre cum am descoperit eu că-mi place să-mi aştern gândurile pe blog şi despre cartea lui Florin Grozea, “100 de idei, de la pasiune la marea lovitură”.

Despre cartea lui vă voi mai vorbi după ce o voi lectura. În urma articolului respectiv am câştigat un exemplar cu autograf şi abia aştept să-l primesc!

Dar, revenind la pasiune, să întoarcem puţin foaia. În antiteză cu oamenii care ascultă glasul pasiunii sunt cei care se lasă purtaţi de spiritul de turmă şi, deşi au vise şi idealuri, nu luptă deloc pentru ele:

2012-11-13-chrisg

Oare cum ar trebui impulsionaţi aceşti oameni care trec prin viaţă fără să simtă ceva cu adevărat deosebit? Ce sfat le-aţi da, dacă i-aţi întâlni? Sau poate i-aţi întâlnit deja şi aţi purtat o discuţie cu ei…

5 responses to this post.

  1. Educaţia e foarte importantă! Astfel de oameni au nevoie de un şoc, nu cred că împinsul de la spate e o soluţie!

    Like

    Reply

  2. Ah, felicitari pentru autograf!😉

    Like

    Reply

  3. Unii au nevoie sa fie impinsi de la spate ca sa se urneasca. Eu am incurajat intotdeauna oamenii sa isi urmeze pasiunile, sa faca ceea ce le dicteaza inima.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on May 30, 2013 at 12:02

      Eu am fost norocoasă, căci ai mei părinţi m-au învăţat aşa de mică.🙂 Dar mulţi nu au norocul acesta…

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

