Grădină la borcan

Pentru cei care se plângeau că şi-ar dori o grădină minunată dar nu o pot avea, căci locuiesc la bloc, am găsit soluţia:

TSiDHr5

Grădina la borcan mai poartă şi numele de terariu. Un terariu este un ecosistem închis – asemenea planetei noastre, dar la o scară mult mai mică. În interiorul pereţilor de sticlă au loc şi interacţionează multe procese diferite: fotosinteza, respiraţia şi ciclul apei în natură. Mai multe informaţii despre lumea în miniatură gasiţi aici.

terrariu_in_borcan_casa_ciuperca (1)

E interesantă ideea, dar “grădina” din prima imagine pare a fi un pic (mai mult) chinuită între pereţii aceia de sticlă. Eu n-aş putea să-i fac asta “grădinei mele” aşa că În grădina mea rămâne liberă să se extindă oriunde pofteşte!

Voi v-aţi confecţiona un astfel de terariu?😀

Sursă foto 2: www.azivreau.ro

8 responses to this post.

  1. Mi se pare genial. Am vazut multe lucruri frumoase realizate in interiorul unor sticle sau sticlute, insa asta e ceva nou si trebuie sa recunosc faptul ca sunt frumos surprins!

    Like

    Reply

  2. Pai ma gandesc ca aer au din moment ce raman verzi.
    Mie mi se pare interesanta ideea.

    Like

    Reply

  3. Nu. E o crimă să închizi aşa plantele. Au şi ele nevoie de awer. Acolo nu-i vişinată!

    Like

    Reply

  4. Posted by Nymphtetamine on May 30, 2013 at 16:51

    Aici e treaba la fel ca la animalele captive.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

