Cum să rămâi creativ

writers_block (1)În ultimele zile am sărit din job în job, mi-am stors şi ultima idee din creieraş pentru tot soiul de texte (pe care nu îmi imaginam că le voi scrie vreodată), am acceptat noi provocări şi am făcut tot posibilul să nu dezamăgesc pe nimeni. Deşi până acum am primit doar feedback pozitiv de la cei care hotărăsc soarta portofelului meu şi ar trebui să fiu în culmea fericirii, mă simt lipsită de vlagă şi de inspiraţie şi nu mă pot bucura de veştile bune pe care le primesc.

Vlaga mi-o recapăt cu niţel somn de după-amiază, dar mi-e teamă că inspiraţia mea şi-a luat concediu mai devreme decât trebuia şi m-a lăsat cu ochii-n soare. Aşa că dacă aveţi vreun subiect pe care aţi dori să-l vedeţi abordat pe acest blog, vă rog să folosiţi căsuţa pentru comentarii şi să lăsaţi acolo sugestia voastră!

Până una alta, să lecturăm câteva metode de a rămâne creativi. Poate, poate mă ajută şi pe mine să ies din blocajul acesta în care mă aflu:

simple-life-hacks-8

Alte idei mai aveţi?

P.S: ce înseamnă cursul vieţii… înainte căutam tot felul de oportunităţi de angajari part time şi acum când am găsit un hobby din care pot câştiga şi ceva bănuţi, las uneori inspiraţia să plece…

Sursa foto: www.jenniferheath.com

6 responses to this post.

  1. Cum adica din job in job? Nu mai esti la gradi? Sau te referi la joburi in online?
    Da, si eu cred ca cititul este o buna sursa de inspiratie, la fel cum si odihna iti poate aduce idei. Cand esti odihnita, parca totul pare altfel.😉

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on June 6, 2013 at 13:46

      Jobul de la grădi e stabil dar nu pot supravieţui doar cu el, de aceea mai accept joburi online: copywriting, advertoriale pe blog şi m-am mai băgat la petreceri pentru copii.😀
      Am fost la bibliotecă şi mi-am luat câteva cărţi, sper să am şi timp să le citesc.

      Like

      Reply

  2. niște pași și mai simpli nu ai? :))

    Like

    Reply

  3. Cititul îţi readuce inspiraţia!🙂 Şi nu mă refer la internet…

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

