Atunci şi acum

Normandy, 1944/2004

Historical-and-current-photos-combined-02-e1364988496982-634x376

Lakehurst, New Jersey, 1937/2004

Historical-and-current-photos-combined-04-e1364988453531-634x377

Berlin Wall, 1989/2004

Historical-and-current-photos-combined-03-e1364988474628-634x374

Eiffel Tower, 1940/2004

Historical-and-current-photos-combined-01-e1364988520210

Postarea participă la Miercurea fără cuvinte, ediţia 23

Sursa foto: twentytwowords.com

19 responses to this post.

  1. Interesanta ideea de a combina imaginile. Le-ai gasit undeva sau le-ai facut tu?

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on June 6, 2013 at 13:48

      Nu sunt creaţia mea, le-am găsit pe internet şi mi-au plăcut şi mie foarte mult. Am scris la finalul articolului sursa.😀

      Like

      Reply

  2. himere ce ne insotesc la tot pasul… fantome de care nu vom scapa, decat atunci cand sufletele unei intregi ngeneratii, vor fi curate!
    impresionante tablouri si idee!
    O minunata zi de joi iti doresc!

    Like

    Reply

  3. Super fain…de o sensibilitate aparte toate imaginile!
    Numai bine!

    Like

    Reply

  4. Impresionante compozitii, mai ales cea cu debarcarea in Normandia!

    Like

    Reply

  5. Fotografii de arta…Superbe! Ideea e deosebita. Mi-au placut mult.
    Happy WW, draga mea!

    Like

    Reply

  6. Interesante fotografii.
    Să ai o zi liniştită.

    Like

    Reply

  7. O zi minunata!

    Like

    Reply

  8. Wow! …Cât de bine realizate sunt: trecut și prezent. Foarte frumoase ….O zi minunată să ai!

    Like

    Reply

  9. Binele învinge întotdeauna răul!

    Like

    Reply

  10. Foarte frumos realizate aceste fotografii! Super!
    Am ramas chiar impresionata!
    Happy WW, Alexandra!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

