28 responses to this post.

  1. […] trei clickuri, te transformi în visul îndeplinit al lui Ghiţă şi îţi asiguri măcar vreo 200 de like-uri pe Facebook. Nasol e când, prin lista ta, se rătăceşte şi unul cu mai mult de doi neuroni, care observă […]

    Like

    Reply

  2. Eu de fel, nu prea apar în poze. Când sunt într-un grup apar în special în pozele de grup. Pe Facebook spre exemplu cred că nu am mai adăugat o poză nouă de mai bine de 1 an🙂

    Like

    Reply

  3. Nu-mi place sa fac poze decat celor din familie sau prietenilor foarte apropiati. Si sa mi se faca cand si cand si mie, ca sa-mi ramana amintire. Candva voi fi batrana si poate ca voi si uita cum am aratat. Am doar cateva poze pe FB. E de ajuns.
    N-am prieteni de genul pe FB. Am numai oameni normali, care nu-si posteaza pe FB decat cateva foto, si alea la fel de normale. Dar stiu despre ce ai scris, am mai vazut asa, intamplator, prin rarele mele peregrinari pe internet.😉

    Like

    Reply

  4. Morala este: fă cât mai multe poze, nu contează că ieşi bine sau rău. Tu fă-le şi conservă-le în mai multe locuri. Să nu se piardă. Mai ales poze cu familia/prieteni. Unele persoane dispar din viaţa noastră, fără avertisment. Şi nu rupe fotografiile când cineva te supără. Când anii vor trece, vei fi fericit că ai la ce te uita. Pentru că pozele sunt probe necontestabile ale vieţii nostre, a trecerii timpului. Sunt nepreţuite. Acum este la modă să faci fotografii şi să le postezi pe Facebook. Ai grijă la pedofili, perverşi şi altele. Nu posta poze prea „sexoase”. Este de prost gust şi nu eşti în vitrină. „Admiraţia” are două tăişuri. Învaţă să te respecţi… dacă vrei respectul şi consideraţia altora. Ia-ţi un aparat fotografic. Nu contează de care, să fie al tău şi poartă-l cu tine oriunde. Nu trebuie să fie extrem de performant. Eu am unul vai de capul lui şi sunt mulţumită. Uite link-uri care te pot ajuta să te decizi. Aruncă o privire: ai de unde alege. Clickshop , Pe EvoMag ai o groază de oferte şi lichidări de stoc acum (preţuri uimitoare), uită-te şi pe UnoMag , pe Magazinul tău sunt alte promoţii, preţuri rezonabile, de Vexio ai auzit?! Ai grijă la toate detaliile.

    Like

    Reply

  5. În News Feed-ul meu de la Facebook rar apar poze de la cei din lista de prieteni, 95% din Feed e ocupat doar de pagini cu imagini amuzante și alte porcării de la pagini, o să-mi spun părerea din ce știu eu că se mai găsește pe Facebook.

    Ai uitat de pozele în care fetele încearcă să-și arate în aceeași poză curu și fața și se răsucesc, se învârt, se rotesc, se întorc pe dos până se înoadă iar la final tot sunt dezamăgite că nu au reușit să bage în cadru nici măcar o țâță.

    Like

    Reply

  6. Hmmm… nu, nu-mi place sa mi se faca poze dar ador sa fac poze, d-aia-mi si port aparatul cand zilele faine cu mine si-mi scot “modelele” la poznat.😀

    Like

    Reply

  7. De fapt varianta heitareasca a lui Gica Contra ar fi EMIL HEITARESCU!

    ps: Nu m-a mai lasat sa dau acolo RASPUNDE, asa ca am dat comentariu aici🙂

    Like

    Reply

  8. Pe mine nu mă amuză atât pozele, cât comentariile ce le însoțesc, goana după like-uri. Toată lumea e de o frumusețe răpitoare, numai ,,flori printre flori”, ,,fete dulci”, ,,elegante ca întotdeauna”, pupici peste pupici ș.a.m.d. Să te ferească sfântul să nu dai like la vreo cunoștință care își ia zilnic porția de zăhărel de pe facebook, că te și tratează cu priviri piezișe la prima întâlnire🙂. Cunosc chiar o persoană care îți atrage atenția dacă nu i-ai dat like la ultimele poze, ca să se asigure că le-ai văzut. Din aceleași motive pe care le-ai invocat și tu, Alexandra, nu pot să le scot din listă. Urmările ar fi destul de grave pentru mine😆 .

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on June 6, 2013 at 17:20

      Încă nu mi s-a atras atenţia că nu am dat like la ultimele poze. :)) Sper să nu mi se întâmple, că aş folosi câteva cuvinte de dulce. :))

      Like

      Reply

  9. Nu stiam pana acum de fotografii cu botic de rata. :)) Si cele in care subiectul principal nu se afla in prim plan sunt cele mai devastatoare la o portie de ras.

    Like

    Reply

  10. N-am postat nicio poză de-a mea pe Facebook şi, acum cel puţin, vreau să nu existe niciodată, cu sau fără botic de raţă…

    Like

    Reply

  11. In prima perioada a facebook-ului din viata mea, urmaream amuzata toate pozele care apareau, ma distram de toate categoriile pe care si tu le-ai mentionat aici, dar acum am ajuns chiar sa dau unfriend celor care se pozeaza in baie sau isi pun botul in prim plan. :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on June 6, 2013 at 13:51

      Şi eu le mai dau unfriend din când în când, dar mai există şi persoane pe care le cunosc bine şi s-ar simţi ofensate. :)) Lor le dau unfollow şi-i păstrez în listă. :))

      Like

      Reply

  12. Si mai e o chestie (n-ai precizat-o): nu stiu cat conteaza ce fel de poze faci. Conteaza mai ales ce fel de poze prezinti altora (postezi pe fb). Poti sa ai mii de poze cu tine cu buzele tuguiate (la misto). Alea nu te reprezinta deci nu le etalezi. E important si asta🙂

    Like

    Reply

  13. Posted by Eva on June 6, 2013 at 09:30

    Nu îmi place să mi se facă poze, dar îmi place să fac şi să surprind reacţii.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on June 6, 2013 at 13:53

      Şi eu mai am momente când îmi place să fotografiez alte persoane dar refuz să stau eu la pozat.😀

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

