Mozaic în timpane

Acum ceva timp v-am povestit despre noul album semnat Nicu Alifantis: Mozaic. Astăzi am fost căutată de curier (care deja s-a obişnuit cu coletele mele de bloggeriţă) şi am constatat cu surpriză că în coletul primit nu era doar CD-ul promis, ci şi o carte cu autograf, un pliant şi un set de suporturi pentru pahare.

P1140996-001

Nerăbdătoare, am desfăcut carcasa şi am băgat cd-ul în calculator. De la prima melodie am fost cucerită pe deplin: versuri care îţi ating sufletul, acorduri care te poartă pe plaiuri de linişte şi foc, o muzică cum numai Alifantis ştie a cânta.

Am răsfoit, bineînţeles, şi cartea, descoperind cum a început “desenul mozaicului”, oamenii care au contribuit la conturul acestei noi poveşti şi sentimentele ivite pe măsură ce proiectul se apropia de finalizare.

P1140999-001

“Mă încearcă o dorinţă nebună să mă joc cu timpul, cu sunetele cu vorbele, cu instrumentele…” (Nicu Alifantis – Mozaic)

Am ascultat melodii care m-au făcut să mă gândesc la iubiri apuse, dar şi melodii care mi-au adus în gând nopţi albe petrecute cu ai mei prieteni. Nu aş putea alege cea mai bună melodie de pe album, căci toate mi-au îmbrăcat sufletul cu emoţii de care aproape că uitasem. Dar melodia în ale cărei versuri îmi regăsesc povestea esteAnnabel Lee.

Recomand din tot sufletul noul album al maestrului Nicu Alifantis. Fiecare dintre noi ar trebui să aibă un Mozaic pe raft!

P1140997-001

5 responses to this post.

  1. Posted by adriana on June 22, 2013 at 19:47

    TE ROG, pune melodia mozaic.ca s-o ascultam si noi online, e superba…

    Like

    Reply

  2. […] atunci! La fel de fericită am fost şi când am câştigat un voucher la un magazin de bijuterii, cd-ul cu autograf de la Nicu Alifantis, cartea lui Florin Grozea de la Hi-q şi DVD-ul cu The Avengers. Am fost un pic tristă când nu am […]

    Like

    Reply

  3. Nicu Alifantis rămâne unul dintre cântăreţii noştri care îşi respectă munca, fiindcă se respectă pe sine. Pentru asta îl stimez.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

