Cursuri colorate şi petreceri pentru copii la Sarida Kids Club

De puţin timp, pe lângă orele de engleză cu prichindeii de la grădiniţă, am început să particip şi la petreceri pentru copii, pe post de animator. Deşi, la început (a.k.a prima petrecere) eram puţin încurcată şi nu ştiam exact ce trebuie să fac, pe măsură ce a trecut timpul, am prins din zbor şi am învăţat cum să tai din cei 23 de ani şi să redevin copil. 

Astfel, deghizată în Minnie, am reuşit să intru în inima copiilor, să le inspir încredere şi voie bună, şi să-i corup la mici jocuri şi momente vesele. Am jucat Limbo, Scaunele muzicale, ne-am măsurat forţa împărţindu-ne pe echipe şi provocându-ne să tragem cât mai tare de frânghie, am făcut trenuleţul, ne-am dat pe tobogan, am sărit pe saltea şi ne-am bucurat la apariţia balonaşelor de săpun.

5349_258287960979859_1021994139_n

Întrebându-i pe copii, la începutul petrecerilor, ce le place să facă în timpul liber, am fost uimită să constat că majoritatea erau înscrişi la câte un club pentru copii, unde  desfăşurau diverse activităţi precum: teatru, balet, dans modern, pictură etc. Unii dintre ei erau încântaţi de faptul că părinţii lor i-au înscris la cursuri pentru copii de dans, alţii ar fi preferat un sport mai agresiv (băieţii, în general) iar unii ar fi vrut să participe la mai multe cursuri, căci astfel ar fi cunoscut cât mai mulţi copii cu care să se împrietenească.

Şi chiar mă gândeam că atunci când eram eu mică, nu prea se găseau astfel de cluburi care să ofere copiilor posibilitatea de a-şi găsi un hobby din fragedă pruncie.   Poate dacă mă înscriau şi pe mine ai mei părinţi la un Atelier Art&Craft şi Origami, nu mă mai chinuiam o oră să fac artă indiană din hârtie, weekendul trecut; poate îmi ieşea din prima, nu din a zecea încercare.

Şi vreau să vă spun că simpaticii copilaşi în faţa cărora mi-am etalat talentul apoi, au fost încântaţi să vadă un copac Saru, realizat din hârtie colorată. Şi au avut zâmbetele până la urechi atunci când le-am explicat şi lor cum să facă şi, spre final, le-a ieşit şi lor câte un mic copăcel vesel şi colorat.

417594_219427814865874_175906222_n

De aceea sunt de părere că înscrierea copiilor la un astfel de atelier este cel mai bun mod de a le ocupa o parte din timpul liber. Poate la grădiniţă, educatorii nu au timpul necesar să le arate câte puţin din fiecare şi să le atragă atenţia asupra anumitor activităţi pe care cei mici le-ar găsi captivante. Dar un program after school poate scoate la iveală talentul ascuns al prichindelului.

Vouă ce activităţi v-ar fi făcut cu ochiul atunci când eraţi mici?

P.S: pentru că şi adulţii merită să se relaxeze, vă mai las o recomandare: curs de  scuba diving.  Pe mine m-ar tenta…

Şi pentru că am văzut prin statistici câţiva vizitatori care au ajuns la mine pe blog, căutând cărucioare pentru copii, îmi permit să las o recomandare şi de aşa natură, că tot suntem la categoria “prichindei”. Aici puteţi găsi carucioare copii.

Sursa foto: facebook.com/saridaclub

4 responses to this post.

  1. Aceste ateliere sunt minunate pentru copii, mai ales daca parintii au joburi solicitante si nu mai au rabdare sa stea seara cu copiii la joaca.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on June 20, 2013 at 11:49

      Aşa este. Sunt unii părinţi care au şi câte 2-3 joburi şi seara nu mai au vlagă în ei şi pentru joacă…

      Like

      Reply

  2. Habar n-am acum. Dar ştiu că atunci când eram copil şi mă certam cu bunicii mei, le spuneam că o să mă fac miliţian, ca să am un pistol cu care să-i împuşc!🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on June 19, 2013 at 15:34

      Încă nu mi-a spus vreun copilaş că vrea să mă împuşte dar unul de la grădiniţă mi-a zis că mă arestează. :))

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

