Vinerea recomandăm articole

Vinerea aceasta vă voi recomanda şi eu câteva articole care mi-au ajuns la inimă, în timpul săptămânii dar şi nişte texte pe care le-am citit mai demult, le-am salvat în bookmarks şi am uitat să le mai postez (asta e maică, de la o vârstă se mai întâmplă să mai şi uiţi :)) ).

ar134336400979787

Sper să vă placă şi vouă la fel de mult textele alese de mine:

1. Skinny bitch – cum te transforma psihic slabitul

“Nimanui nu-i plac oamenii grasi. Nici macar oamenilor grasi. Societatea percepe grasimea ca pe ceva rau (e, of course!), ca pe un semn de slabiciune (sic!), ca pe o inabilitate de a te conforma standardelor un pic cam fucked up ale societatii – vezi modelele si vedetele pe care ni le luam cu totii cand suntem adolescenti si care raman in subconstient.”

2. Blogul, o meserie?

“Nu te gândi că-n 2 luni te vei susține și tu din blog. În două luni dacă vei avea 20 de cititori fideli, va fi bine.
alt sfat pe care vi-l mai dau. Pe vremuri a mers faza cu “înjură-l p-ăla mai marte, ăla intră la tine să te spurce, alții vin după el și rămân la tine.”
Nu mai merge treaba asta. A mers de 3-4 ori și atât. Acum totul se obține prin muncă.”

3. Povestea micuţului Ralph şi a neamului său

“Au rămas cei puternici, cei rezistenţi, cei isteţi, cei ce s-au adaptat noilor condiţii. Dar australienii erau supăraţi pe noi, spuneau că le distrugem recoltele, că le furăm avutul şi ne pândeau cu puştile încărcate, ne vânau fără milă… Alţii s-au îndrăgostit de frumuseţea noastră şi ne-au întins capcane, să ne prindă. Ne-au luat în casele lor urât mirositoare, ne-au închis în celule cu gratii, ne-au cerut să ne înmulţim, ne-au vândut în pieţe, ca pe nişte bieţi sclavi ce eram.”

4. Acel el

“Barbatul perfect este barbatul care te cucereste dupa ce te-a cucerit, stiind ca este important ca si tu, ca femeie, sa te simti dorita; barbatul acela intelege ca scopul lui esti tu, iar daca te vrea pentru totdeauna, mai intelege si ca amandoi va aveti ca si scop reciproc, fara alte abateri. Barbatul perfect intelege multe lucruri pe care unul obisnuit nu le poate intelege si nu le poate face. Stie ca fiecare lucru isi are rostul.”

5. Pisi_scumpik vrea să se angajeze

“Alt cuvânt interesant este „pisi” cu toate variațiunie lui pe această temă și sunt incluse în 159 de adrese de mail. Sincer, credeam că etapa Mirc s-a încheiat de ceva timp. Doar atunci când aveai 12-13 ani și încercai să agăți băieți de 20 de ani pe chat, un astfel de ID te ajuta destul de mult să faci impresie. Move on!”

6. Paşi spre o viaţă pozitivă

“…acceptă provocările vieții. A te afla pe un teritoriu nou nu este nici bine, nici rău, este doar o realitate. Poți fi tentat să dai înapoi sau să renunți definitiv. Dar aceste provocări sunt de fapt cele mai bune condiții pentru dezvoltarea personală. Fiecare experiență prin care trecem operează în final spre binele nostru. Aceasta este atitudinea pe care trebuie să o adoptăm, trebuie să vedem lucrurile într-o lumină pozitivă;”

Şi aşa ca de final, vă recomand ceva şi pentru timpane:

Sursa foto:  activerain.com

9 responses to this post.

  1. Legat e psihic. Până să mă lovesc de asta nu am realizat cât de fapt psihicul conduce fizicul. Dacă îți impui poți face orice. Până și să alungi oboseala.Bine, acum nu mă refer că poți să fi obosit non stop că o poți alungă prin psihic. Dar pentru momente importante gen: examene, muncă sau gen repetiții pentru concerte sau scenete de film.

    În legătură cu blogul, foarte puțini ajung să facă bani din asta. E internetul plin de bloguri. Și foarte mulți după 2 ani renunță, apoi apar alții care la fel, după vreo 2 ani se gândesc să renunțe. Ca să scoți bani din blog trebuie să ai ceva de spus și ceva original și cu totul nou. Să îl faci pe om să revină. Prea puțini au calitatea asta😛

    Despre acel el, cred că mai e important pentru o ea să se simtă susținută în idealurile ei. Să fie încurajată de acel el😛

    Like

    Reply

  2. Mi-au placute mare parte din recomandarile tale. Pe Vienela o stiam si imi e draga cat nu pot spune. Pe Tea am descoperit-o abia acum si m-am indragostit iremediabil. Despre Andra aveam o parere proasta preconceputa dupa o reclama preqa agresiva pentru gustul meu, facuta pe un anume blogchef si n-as fi citit-o ever daca nu erai tu. dar nu scrie chiar rau, recunosc, o sa inghit preconceptiile. Tocmai i-ai facut un mare bine.
    In rest mai avem de citit.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on June 21, 2013 at 19:54

      Pe Andra am descoperit-o şi eu în urma acestui articol şi mi-a plăcut cum scrie. Recunosc că nu am mai citit şi alte texte de-ale ei, dar voi intra din nou cât de curând pe al său blog, când voi avea mai mult timp.😀
      Mă bucur că ţi-au plăcut recomandările mele!

      Like

      Reply

  3. Multumesc!

    Like

    Reply

  4. Thank you :*

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

