Investiţie la început de drum

Citeam acum ceva timp un articol scris de o fătucă, referitor la ce-şi dorea ea de la un bărbat. Cu o sprânceană ridicată am terminat de citit integral textul şi mi-am spus “măcar e sinceră!”.

Real estate

Pe lângă dorinţele de tipul “să arate beton” şi “să aibă şi ceva în cap”, domnişoara mai avea şi pretenţia ca bărbatul viselor ei să deţină un apartament propriu. Să nu trăiască cu mami şi nici cu chirie; dacă s-ar putea să aibă vilă cu piscină şi o decapotabilă în garaj, ar fi numai bine!

Şi astăzi, citind articolul “Ce apartamente de 3 si 4 camere poti cumpara cu 50.000 euro, la executare silita“, m-am gândit la cei care fac sacrificii enorme ca să strângă nişte bani şi să-i facă pe plac unei domnişoare, precum cea de care vorbeam mai sus. Din fericire pentru ei, ofertele de finantare proiecte imobiliare din ziua de azi par a fi din ce în ce mai  avantajoase.

Chiar vorbeam cu o rudă de-a mea din Bucureşti, şi-mi spunea că plănuieşte să se căsătorească în maximum 2 ani şi ar dori să aibă un apartament propriu până atunci (momentan stă în chirie). Mi-a povestit despre cum a răsfoit internetul timp de câteva zile bune şi n-a găsit nimic care să-l mulţumească pe deplin. I-am spus că mi se pare firesc să nu fii total mulţumit atunci când scoţi câteva teancuri sănătoase de bancnote din buzunar. A râs şi mi-a povestit mai departe despre câteva oferte de Apartamente 2 camere Rahova şi cum că ar fi tentat să accepte una din ele, dar e îngrijorat  de spaţiu. Dacă va avea un copil, doi trei, mai târziu? Va fi spaţiu suficient? Va fi bună investiţia?

Deja se ducea prea departe în viitor şi i-am spus că mă cam depăşeşte problema. I-am sugerat să apeleze la cineva care a trecut prin asta deja şi ar putea să-i ofere un sfat util. Dar n-am putut să mă abţin şi i-am propus să vadă întâi cum decurg lucrurile în noua etapă a vieţii, apelând în continuare la statul în chirie, dar cu tot cu consoartă. Răspunsul lui a fost cam sec şi m-am gândit că l-a deranjat sfatul meu… de aceea nu am mai insistat.

Şi chiar mă întrebam, voi ce părere aveţi despre o astfel de investiţie la începutul unui nou drum? 

P.S: dacă sunteţi în căutarea unor proiecte rezidentiale, vă fac o scurtă recomandare: proiecte rezidentiale.

Sursa foto: fhfinances.com.au

4 responses to this post.

  1. Pentru început e bună și o garsonieră. Un apartament cu 2 camere e chiar perfect dacă vrei un copil. O garsonieră e bună pentru că în primii 2 ani nu ai nevoie de o cameră specială pentru copil. Oricum te va trezi noaptea dacă plânge. Nu e nevoie să îl ți în altă cameră să nu te deranjeze noaptea. Scopul e să vezi de ce plânge nu să plângă până dimineața în altă cameră să nu-l auzi :)) Așa că o perioadă e bună și garsoniera dacă nu ai destui bani. După aia când mai ai nevoie de o cameră poți vinde garsoniera și mai pui deoparte niște bani, mai iei un mic împrumut și iei 2 camere😛 și tot așa.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on June 30, 2013 at 16:03

      “Scopul e să vezi de ce plânge nu să plângă până dimineața în altă cameră să nu-l auzi” sunt de acord. Păcat că se mai întâmplă prin unele case şi aşa ceva… ori nu-l aud cum plânge, ori se fac că nu-l aud.

      Like

      Reply

  2. Pe fatuca am citit-o si eu si mi-a placut, desi a starnit un adevarat scandal in blogosfera. Mi-a placut cum ti-ai construit povestea pe marginea linkurilor, asa ca uite, ma bag sa iti si raspund.
    Cred ca e un lucru bun sa iti cumperi o casa. daca ai cu ce, evident. Daca esti singura sau daca o casatorie e planificata peste cativa ani, de ce sa stai cu chirie, cand aceeasi bani ii poti sa pe rata? Dar tare bine ar fi sa fie casa ta, numai a ta. Asta nu te opreste sa o transformi in cuibul VOSTRU cand va fi cazul…

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on June 26, 2013 at 23:39

      Da, e bine să ai casa ta şi numai a ta. Asta aşa este. Dar dacă nu ai posibilitatea încă să o cumperi, de ce să nu mai aştepţi o perioadă când vei sta mai bine la capitolul financiar?
      Mulţumesc pentru apreciere şi părere.😀

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

