Poveste cu roşu

1303496472_jamie-beck-10 gif01 tumblr_lnnxhqc20a1qzcq51o1_500

Postarea participă la jocul Miercurea fără cuvinte, ediţia 26.

Sursa foto: funstuffcafe.com

12 responses to this post.

  1. Partea animata m-a uimit. Stai sa imi scriu si eu sursa.

    Like

    Reply

  2. Roşu şi negru. Fain roman.
    Să ai o zi liniştită.

    Like

    Reply

  3. Am comentat ceva. Cred ca a ajuns la spam…🙂

    Like

    Reply

  4. Poveste frumoasa cu rosu:)
    Sunt superbe imaginile, cu acea mica parte animata….Super mini galerie-poveste!
    Happy WW, draga mea!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on June 26, 2013 at 18:58

      Şi mie mi-au plăcut mult de tot, tocmai de aceea am ales să le împart cu voi.😀
      Happy WW! Te pup

      Like

      Reply

  5. Super fain…de o sensibilitate aparte toate imaginile!
    Numai bine!

    Like

    Reply

  6. Se termina frumos povestea…🙂

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

