Hit yourself. 100 de idei de la pasiune la marea lovitură

Nu sunt fana melodiilor care au cucerit astăzi topurile româneşti, nu sunt adepta hit-urilor cu câte 3 versuri şi un “lalala” pe fundal, dar există şi melodii ale unor formaţii româneşti pe care le ascult cu plăcere. Printre acele formaţii se află şi trupa Hi-Q.

La fiecare petrecere la care se punea “Gaşca mea”, nu era om să nu se ridice de pe canapea. Toţi dansam şi ţopăiam cu mâinile în aer, de parcă voiam să demonstrăm vecinilor cât de tare este gaşca noastră. Şi era!

Ei bine, fondatorul acestei simpatice formaţii, Florin Grozea, care mai este şi un bun compozitor, producător muzical, prezentator TV şi antreprenor online, şi-a lansat de curând un nou proiect: o carte intitulată “Hit yourself. 100 de idei de la pasiune la marea lovitură”. Cartea a ajuns şi la mine pe birou acum câteva săptămâni dar abia acum două zile am reuşit să pun mâna pe ea şi să-i savurez rândurile.

983602_10151630664553988_312937506_n

Cartea conţine poveştile artiştilor de succes din România, împletite sub forma unor paşi ce trebuie urmaţi în drumul spre top. De la “Idei pentru versuri”, la “Promovare offline şi online”, cartea conţine sfaturi utile atât pentru tinerii pasionaţi de muzică, care vor să afle căile neconvenţionale alese de artiştii de succes internaţional, cât şi pentru cei din industriile creative, care caută inspiraţie şi metode de promovare.

Ceea ce mi s-a părut extrem de util în acest volum, a fost finalul fiecărui subcapitol, unde se prezentau costurile şi câştigurile ce ar urma dacă sfatul respectiv ar fi pus în aplicare. De asemenea, în finalul cărţii, Florin vă pune la dispoziţie o listă amplă de link-uri utile, cu descrierea corespunzătoare.

Eu recomand cartea celor interesaţi de poveştile de succes ale artiştilor români, dar şi celor care caută o sursă de inspiraţie (pentru asta, recomand în special capitolul 10 – Fii diferit). Sunt convinsă că orice tânăr  aspirant la titlul de artist, care va urma paşii oferiţi de Florin Grozea, va reuşi să ajungă acolo unde îşi doreşte!

P.S: pe lângă carte, am primit ca bonus şi un tricou Kiss Fm şi patru cd-uri cu hiturile artiştilor români, ale căror poveşti sunt prezentate în carte. Nu pot spune că toate melodiile de pe acestea îmi plac, dar sunt câteva pe care dansez prin casă în timp ce fac curăţenie/în timp ce mă pregătesc să ies în oraş.

1045243_10151686613473988_1616344346_n

Fotografie0614

Mulţumesc încă o dată pentru premiu celor de la Blogal Initiative şi lui Florin Grozea! Articolul cu care am câştigat este: “Unde e pasiune, nu e muncă!”

5 responses to this post.

  1. […] Pe prima am ascultat-o până la capăt, deoarece Smiley este unul din puţinii artişti români pe care îi apreciez şi chiar eram curioasă de ceea ce a scos […]

    Like

    Reply

  2. Nu prea ma intereseaza pe mine barfele despre vedete, dar mi-ar placea sa citesc cartea, pentru ca baiatul acesta mi s-a parut mereu a fi inteligent.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on July 4, 2013 at 17:09

      Nici eu nu citesc can-can-uri şi lucruri “senzaţionale” despre vedetele din ziua de azi, dar poveştile din această carte mi s-au părut chiar faine. Chiar şi Alexandra Stan, despre care nu am o părere tocmai bună, are o istorioară drăguţă despre cum a ajuns în top.🙂 Mi-a făcut plăcere să aflu mai multe despre cei care conduc topurile muzicale, chiar dacă nu sunt fana lor.

      Like

      Reply

  3. Multumesc, Alexandra! Apreciez!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

