Sezonul rochiţelor

Stăteam astăzi şi mă gândeam la perioada în care purtam doar pantaloni şi mă întrebam cum de nu mă topeam de la căldură. Deoarece trupul meu era destul de firav, nu orice haină arăta bine pe mine (rochiile, cel puţin, arătau pe mine cum ar arăta un sac prins cu fundă pe un băţ); dacă reuşeam să găsesc o rochie de seara, deosebită, pentru o nuntă sau un botez, era lucru mare. Dacă ar fi fost după mine, şi la astfel de evenimente m-aş fi îmbrăcat în pantaloni.

rochie-spectacular-blue

Anii au trecut, însă, trupul mi s-a mai împlinit pe ici pe colo, şi pot purta şi eu cu mare mândrie câte o rochiţă, din când în când. Îmi plac rochiile colorate, care scot la iveală copilăria din sufletele feminine; îmi plac şi rochiile lungi şi elegante, care îţi oferă un aer de mister şi seducţie; îmi plac şi rochiile tip office, cu care te poţi prezenta la locul de muncă, stârnind invidia colegelor.

Acum nu mai pot concepe să trec prin sezonul de vară, purtând pantaloni. Aş simţi că mă sufoc! Dar mă uit în jurul meu, când ies în oraş, şi văd în continuare femei şi fete care poartă pantaloni lungi, deşi afară sunt peste 30 de grade. Probabil ţine şi de comfort şi de stilul personal, dar eu, una, nu aş mai suporta un anotimp torid fără colecţia mea de rochii de vara.

Am atât rochii lungi, pe care le port cu drag când merg la mare, cât şi rochii mini, pe care nu le port foarte des, doar la ocazii cu adevărat speciale. Am păstrat chiar şi una dintre rochiţele cu care mă îmbrăca mama când aveam un an. Era prea drăgălaşă, ca să o dau la altcineva sau să o arunc.

rochie-colorful-cubes

Bani să am, că mi-aş cumpăra numai rochii. De exemplu, astăzi, uitându-mă pe un site de haine de dama, am pus ochii pe o rochie interesantă, plină de culori şi personalitate. O astfel de rochie, pe trupul potrivit, ar întoarce multe capete pe stradă. Cred că mi-o voi face cadou!

Voi, dragele mele, cam cât de des purtaţi rochiţe? Consideraţi rochiile o armă feminină?

Şi, ca să nu neglijez partea masculină a cititorilor mei, voi cum v-aţi dori să se îmbrace o femeie, când vă însoţeşte în oraş?

Sursa foto: dyfashion.ro

13 responses to this post.

  1. […] ocazie pentru a-mi achiziţiona câte o rochiţă. Acum câteva săptămâni vă povesteam despre o rochie colorată pe care pusesem ochii. Nu a durat mult şi am ridicat coletul de la poştă. Tura asta, am pus […]

    Like

    Reply

  2. Momentul în care m-am privit în oglindă în prima rochie de mireasă a fost destul de intens. Nu-mi venea să cred că probez aşa ceva, că cea de pe mine poate fi chiar rochia mea de mireasă. E un sentiment aparte, diferit de tot ce-am simţit până acum. A fost una dintre clipele rare în care chiar am conştientizat că eu chiar urmează să mă mărit. Tot uit, deşi vorbesc despre nuntă destul de des. Dar, să vă spun despre rochie. Mi-a plăcut tare mult modelul ăsta, deşi cea probată nu era prea comodă. Mânecile erau destul de strâmte, să nu mai zic că nu se putea închide de tot la spate. Nu pentru că sunt eu mică şi îndesată (bine, sunt, dar nu de asta nu s-a închis), ci pentru că modelele astea sunt făcute pe manechine de 16 ani, de 1.80m si 45 kg. Aşa mi-a zis domnişoara de acolo. E una dintre rochiile preferate, dar nu e aleasa.

    Like

    Reply

  3. Posted by miszadri on July 8, 2013 at 09:20

    Eu abia acum incep sa descopar rochitele. Sunt adepta pantalonilor si cred ca o sa dureze ceva timp pana o sa se schimbe lucrul asta.

    Like

    Reply

  4. Posted by greenleaffy on July 7, 2013 at 20:11

    Am rochite foarte frumoase, colorate, scurte dar decente, din materiale de calitate desi nu scumpe. Ador rochitele, mai ales pe cea oferita anul trecut de sotul meu cu ocazia aniversarii zilei mele de nastere (care se apropie iar…). Ma simt impunatoare si eleganta, sobra si sexy in acelasi timp purtand rochite.(Sa ma opreasca cineva!)

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on July 7, 2013 at 20:13

      Şi eu am una preferată, trimisă de o prietenă din Canada. Mama îmi spune că arăt ca o bomboană îmbrăcată cu ea, deşi e neagră cu alb. :))

      Like

      Reply

  5. De obicei, sunt consultat şi-mi spun părerea.

    Like

    Reply

  6. Daca inainte nici nu vroiam sa aud de rochite acum incep sa am o adevarata colectie. :)) Ajung la concluzia ca am nevoie de un dulap mai mare…

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

