Grevă în grădina mea

Aseară mă bucuram enorm că în sfârşit va începe vacanţa şi pentru mine. Astăzi am aflat că peste câteva zile n-o să am linişte din nou, căci mi-am găsit iar ceva de făcut. Drept urmare, astăzi intru în grevă şi îmi voi petrece toată ziua vizionând filme.

Movie-Night-by-Ginny

Astăzi refuz să fac vreun efort şi îmi dedic tot timpul relaxării. Mi-am făcut o listă de pelicule noi şi unele mai vechi şi abia aştept să încep maratonul. Pe lista mea sunt următoarele:

1. Despicable Me 2 – 2013

2. Admission – 2013

3. Now you see me – 2013

4. The Break Up – 2006

5. The Heat – 2013

6. Amadeus – 1984

7. The Soloist – 2009

Dacă nu voi apuca să le văd pe toate astăzi, mai e şi mâine o zi. Dacă tot nu o să am o vacanţă lungă, măcar să profit de zilele astea puţine dar libere.

Îmi mai recomandaţi ceva?

Sursa foto: ellidavis.com

18 responses to this post.

  1. Trance – Capcana mintii

    Like

    Reply

  2. Admission mi-a placut. Are un final neasteptat.

    Like

    Reply

  3. Posted by nespusdemult on July 8, 2013 at 19:43

    sau Forest Gump!

    Like

    Reply

  4. Posted by nespusdemult on July 8, 2013 at 19:42

    Scent of a woman – 1992!

    Like

    Reply

  5. A aparut Despicable Me 2? Oricum, interesanta lista. Relaxare (vizionare) placuta!

    Like

    Reply

  6. Îţi plac lung-metrajele de desene animate?

    Like

    Reply

  7. exact asta ziceam si eu , e buna lenea cateodata🙂

    Like

    Reply

  8. Posted by greenleaffy on July 8, 2013 at 12:11

    Alex, trebuie sa vezi Toata lumea din familia noastra (2012), un film romanesc foarte bun desi cam dur. Voi retine si eu din lista ta de filme, am floricele si alune cu tzatziki.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

