Grevă cu muzică

Şi astăzi tot zi de “grevă” este, căci nu am apucat ieri să termin de vizionat lista de filme. Un val de musafiri m-a binedispus cu povestiri, amintiri şi poante şi m-a făcut să las unele filme pentru a doua zi.

day2

Mi-am propus ca astăzi să fie ziua în care voi face câte un pic din fiecare. Drept urmare, mă voi relaxa cu restul filmelor, o plimbare prin magazine, câteva rânduri dintr-o carte, acompaniate de o muzică bună (vezi mai jos propuneri) şi spre seară, o ieşire cu prietenii mei dragi. Presimt un răsfăţ total!

Melodiile pe care le propun pentru timpanele dumneavoastră, astăzi, sunt:

Audiţie plăcută şi o zi de marţi superbă, vă doresc!

Sursa foto: pinterest.com

One response to this post.

  1. Hei! Te-am nominalizat pentru “The bouchet of three awards”! Felicitari🙂
    http://passionatepirate.wordpress.com/2013/07/08/a-bouchet-of-three-awards/

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

