A venit vara şi pe Facebook!

Vara nu vine doar prin căldura infernală, fustiţele scurte, cocktail-urile cu multă gheaţă şi îngheţata colorată. Vara se resimte şi în mediul online, mai ales pe reţeaua de socializare Facebook.

tumblr_lohjdyBcfd1qzqfg2o1_500În primul rând, îţi dai seama că a venit vara pe Facebook când vezi seria de poze făcute cu telefonul, la picioarele domnişoarelor în timp ce stau cu burta la soare. Tot ce vezi în pozele respective sunt câte două picioare bronzate, îndoite puţin, pe un şezlong (că nu se mai poartă cearşaful pus direct pe nisip). Eventual, mai apare şi o bucăţică de mare pe fundal şi un cocktail cu umbreluţă lângă piciorul drept şi gata-i poza demnă de sute de like-uri şi un share.

În al doilea rând, apare invazia de check-in-uri de pe malul mării, lacului, oceanului, fluviului sau bălţii de pe trotuar. Chiar dacă mândra se duce la plajă în fiecare zi, e musai să anunţe tot Facebook-ul cu câte un check in zilnic, ca nu cumva  să o caute cineva în altă parte şi să nu o găsească.

Apoi, apar statusurile de tipul “e prea cald”, “mă topesc”, “ard în flăcări”, “cineva să mă scoată din cuptor”, “ce bine ar merge acum un cub de gheaţă între…urechi”, “cine se bagă la dansul ploii?” etc. Deşi toţi simţim aceeaşi temperatură, unii vor neapărat să ne informeze că afară poţi să-ţi faci o omletă pe asfalt. Să nu mai spun că mai sunt şi unii care postează print-screen-uri ale temperaturilor înregistrate pe telefon. În ritmul ăsta, rămâne Busu fără loc de muncă…

Bineînţeles că nu lipsesc nici persoanele frustrate de faptul că toată lumea e plecată în concediu, mai puţin ele. Şi e clar că vor posta şi dumnealor statusuri cu lacrimi de crocodil, de genul “aţi plecat fără mine. vă ţin eu minte… :(((”  sau “eu stau la birou şi alţii sunt pe malul mării. nimic nu e corect pe lumea asta *drama, drama, drama*” (scrise într-o română numai de ei ştiută).

Cam atât am observat eu până acum, pe Facebook, dar e abia luna iulie. Cine ştie ce modă mai apare până la sfârşitul lui august.

Mai aveţi completări? Aţi mai văzut şi alte obiceiuri online de vară?😀

P.S: vă las şi un mix de melodii pe care vă puteţi relaxa vara aceasta. Audiţie plăcută!

Sursa foto: kimbaland.tumblr.com

16 responses to this post.

  1. Eh, noroc cu vara, ca se mai umple Feisbucu’ de poze, statusuri, si alte cele. Ca tot astept, si astept, sa puna unii vreo poza vesela de la inundatii sau inzapeziri, cand se racoreste treaba, da’ nimic.
    Cat despre tipare de-astea, cred ca mai sunt…o gramada: e aia in care sta d-ra la malul marii, si putin asa in apa, intinsa pe nisip, cracanata, gen “paint me like one of your french girls”, iar toti slabanogii o ard Mr. Muscolo pe jumate bagati in apa, sau urcati pe capota masinii.

    Like

    Reply

  2. […] « A venit vara şi pe Facebook! […]

    Like

    Reply

  3. Un alt obicei de vara intalnit in special la domnisorici este sa isi puna poze cu dansele la volanul unei masini decapotabile, eventual in mers si cu destinatia clar specificata: “in drum spre mare… hi hi”. De asemenea, se mai posteaza fotografii cu o perspectiva asemanatoare cu cea descrisa de tine, doar ca incepe mai devreme, de la sutienul costumului de baie, aratand si abdomenul “lucrat” si sfarsind cu aceleasi picioare bronzate si indoite. Probabil domnisoarele in cauza au realizat ca ciocul de rata a devenit repulsiv :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on July 11, 2013 at 12:57

      :)) Asta cu decapotabila nu am văzut-o. Dar te cred pe cuvânt!

      Like

      Reply

      • Pai au fost “mandrele” ocupate pana acum si na, nu toate isi permit. Eu am vazut la doua pana acum, dar in alti ani erau mai multe. Si un alt obicei care se practica pe la Bucuresti este mersul la narghilea, ca e “racoritoare”. Evident, cu check-in-ul si fotografiile de rigoare. O tendinta noua, dupa cum a mai observat un comentator, este aceea de a se fotografia pupaza alaturi de o carte (sau mai multe), eventual intr-un hamac sau pe un sezlong :))

        Like

      • Posted by Alexandra on July 11, 2013 at 14:54

        Nici de asta cu narghileaua nu ştiam. Merci!😀

        Like

  4. Da, incep sa apara pozele cu pepene.😆

    Like

    Reply

  5. adevarat🙂

    Like

    Reply

  6. Ha, ha! Bine ai mai surprins “realităţile şi tendinţele estivale”. Şi ce mândri se mai dau cei care îşi etalează cu atâta talent….”succesurile”! E lucru mare ce se întâmplă cu ei acolo, cum să nu ştie toată lumea?

    O zi bună!😀

    Like

    Reply

  7. Eu ca de obicei nu sunt în pas cu moda, fiindcă în poza mea de profil e zăpada de jumate de metru. Mi-am tot spus c-ar cam fi cazul să o mai schimb, dar nu-mi prea place să mă trag în chipuri, cum se spune pe la noi, prin Maramureș🙂.

    Like

    Reply

  8. Lasa, mai, fetitele sa isi etaleze bronzul :)). De ce esti rea? Se distreaza si ele, ca si asa nu au luat BAC-ul. Daca e profii prosti si nu stie sa explice sa inteleaga to(n)ti😀

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on July 11, 2013 at 09:47

      Da eu le las… :)) să-şi etaleze şi bronzul de pe nas din partea mea. Erau doar observaţii :))

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

