12 iulie…

Astăzi ai fi împlinit 60 de ani. M-aş fi trezit dimineaţă, aş fi păşit în sufragerie şi ţi-aş fi spus “la mulţi ani”. Apoi ţi-aş fi sărutat obrajii şi tu mi-ai fi zâmbit. 

Daughter-and-Father-Quotes-Father-Quotes-from-Daughter

În fiecare an, pe 12 iulie, îl sărbătoream pe tata. Mama îşi petrecea toată ziua în bucătărie, pregătind felurile lui preferate de mâncare. Eu alergam prin magazine, în căutarea cadoului care să-l încânte şi aşteptam cu nerăbdare să vină după-amiaza, să ne vină invitaţii. Râsetele şi voia bună domneau în fiecare colţ al casei, muzica răsuna în boxe şi nu lipseau nici povestirile de pe mare ale tatei, care ne ţineau pe toţi cu sufletul la gură.

Şi-acum îmi pare, uneori, că e tot plecat într-una din călătoriile lui pe mări şi oceane şi că se va întoarce cândva. Dar apoi îmi amintesc de chipul lui făr’ de suflare şi ştiu că nu-l voi mai vedea niciodată.

Mi-e dor de tine, tată! În fiecare minut, în fiecare oră, în fiecare zi. Nu există lucru să nu-mi reamintească de tine! Uneori mă gândesc la tine şi lacrimi în cad pe obraz, dar alteori îmi aduc aminte de glumele cu care ne luminai pe toţi în clipele tensionate, şi zâmbesc. Este ziua ta şi, deşi nu te mai pot vedea, simţi, auzi, sper că tu ştii, acolo unde eşti, că te iubesc şi îmi este dor de tine. La mulţi ani, tati!

13 responses to this post.

  1. […] că tata ştia că îl iubesc atunci când a părăsit lumea aceasta şi, de acolo de unde e, mă priveşte şi este în continuare mândru de […]

    Like

    Reply

  2. […] Cel de Sus să râdă atunci când îţi faci planuri de viitor. Aşa a fost şi-n cazul meu. După nefericitul eveniment de acum câteva luni, maşina mea a rămas înţepenită în parcare. Au mai mişcat-o nişte rude de-ale mele de […]

    Like

    Reply

  3. Dumnezeu sa-l odihneasca in liniste si pace! Acum cativa ani, pe 12 iulie mi-am pierdut bunica iar anul trecut inainte de Craciun pe tatal meu. Iti inteleg durerea. Trebuie sa pretuim lucrurile placute pe care ni le ofera viata, altfel durerea ne doboara.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on July 12, 2013 at 22:09

      Da, ai dreptate. Viaţa e frumoasă şi, chiar dacă cei dragi mai pleacă de lângă noi, trebuie să apreciem ceea ce ne rămâne.

      Like

      Reply

  4. dumnezeu sa’l ierte ! ce se mai poate spune … un suflet frumos nu se pierde niciodata …

    Like

    Reply

  5. Scuze de Spam, am si eu nevoie de ajutorul tau te rog. Mai multe detalii le gasesti in acest articol al meu: http://literestacojii.wordpress.com/2013/07/11/cine-ma-ajuta
    Iti multumesc anticipat si sper ca ma vei ajuta! Te pup!

    Like

    Reply

  6. Dumnezeu sa il ierte ! Cinste tie ca iti respecti parintii, sa fie invatatura pentru toti cei care cititi si nu va apreciati parintii nici macar cat sunt in viata.

    Like

    Reply

  7. Posted by Cristina Dobrisor on July 12, 2013 at 18:44

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! M-au emotionat foarte tare cuvintele tale, sa ne pretuim parintii cat ii mai avem pe pamant, nu in gand. M-ai facut sa vreau sa ascult din nou “Ruga pentru parinti”, melodia care ma face sa plang instantaneu.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

