Fără culoare

022 032 072 102 112

Postarea participă la jocul Miercurea fără cuvinte – ediţia 29.

Fotografii realizate de  Hengki Koentjoro şi preluate de pe thedraftingclub.com.

6 responses to this post.

  1. Chiar si fara culoare sunt spectaculoase. Si asta mi-a adus aminte de ceva ce am vazut pe Facebook zilele astea ” Inainte nu exista culoare in poze, acum nu exista haine”. :))

    Like

    Reply

  2. Posted by elly weiss on July 18, 2013 at 00:12

    Fotografii B&W superbe. Ne-ai prezentat un grupaj minunat, draga Alexandra. Imi place fotografia alb-negru.
    O noapte buna, draga mea!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on July 18, 2013 at 10:48

      Unele fotografii alb-negru sunt mai frumoase decât variantele lor color, tocmai de aceea îmi plac şi mie foarte mult.
      Mulţumesc, Elly! Te pup

      Like

      Reply

  3. Frumoase cadre!
    Multe salutãri!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

