Altă provocare + câteva recomandări de weekend

Un nou sfârşit de săptămână mă întâmpină cu soare şi o nouă provocare, pe care o abandonasem de mult dar am zis să o reiau: condusul.  Timp de un an, de când am luat permisul, m-am urcat o singură dată la volan şi atunci m-am panicat în urma unui incident (minor, de altfel, dar destul de marcant). Şi atunci am spus că prefer locul din dreapta şi că nu mă voi mai urca în veci la volan!

???????????????????

Se spune, însă, că îl faci pe Cel de Sus să râdă atunci când îţi faci planuri de viitor. Aşa a fost şi-n cazul meu. După nefericitul eveniment de acum câteva luni, maşina mea a rămas înţepenită în parcare. Au mai mişcat-o nişte rude de-ale mele de câteva ori, dar în rest nimic. Plus că nişte persoane cu ceva mai mult tupeu decât trebuie, mi-au lăsat bileţele pe parbriz cu mesaje de tipul “Cumpăr maşina + nr. telefon”, “Vindeţi maşina? Dacă da, sunt interesat. Mă găsiţi la numărul …”.

Şi mi s-a pus pata! Poate nu voi fi eu As în ale condusului niciodată, dar dacă atâtea specimene reuşesc să îşi conducă maşinile furate sau cumpărate pe banii proştilor, atunci trebuie să reuşesc şi eu să-mi înving frica şi să-mi conduc maşina.

Drept urmare, ieri mi-am sunat instructorul, i-am explicat problema şi l-am rugat să mai facă 2-3 ore cu mine, pe maşina dumnealui, ca să îmi aduc aminte comenzile şi regulile; iar după acele 2-3 ore, încă vreo 2 ore cu maşina mea şi el în dreapta, ca să mă obişnuiesc cu al ei ambreiaj (care mi-a dat de furcă de la bun început).

Aşa că în acest weekend voi fi ocupată cu draga mea broscuţă argintie. Voi încerca să nu o înfing în niciun gard şi nu o să las niciun şmecheraş să o pupe. Sper să mă descurc, ţine-ţi-mi pumnii! Dacă aveţi sfaturi, sugestii, păreri, observaţii… vă rog să le lăsaţi într-un comentariu! Orice sfat util e binevenit! Accept chiar şi comentarii sarcastice, ironice, la adresa femeilor la volan, atâta timp cât sunt făcute cu bun simţ.

Şi pentru că vinerea, în blogosferă, se mai recomandă şi articole, vă voi lăsa şi eu câteva texte care mi-au plăcut în mod deosebit, săptămâna aceasta:

1. Javra a punctat foarte bine în articolele sale, Minciuni spuse de bărbaţi femeilor şi Ce minciuni spun femeile, câteva adevăruri pe care, de multe ori, vrem să le ignorăm.

2. Vienela ne prezintă o femeie, a cărei dorinţă de  a lupta a scăpat-o de trauma unui diagnostic greşit: Durere, gimnastică, partide de plâns.

3. Dana vorbeşte de o călătorie la Balcic. Mi-a adus aminte de “Pânza de paianjen” a autoarei Cellia Serghi: Balcic. Inca vis.

4. O autoare pe care am descoperit-o recent (dar al cărei nume nu-l ştiu încă) a scris despre povestea ei de dragoste, care pe mine m-a impresionat foarte mult: Poveste la cerere.

5. Dacă nu ştiaţi de existenţa horoscopului incaş, vă invit să vizitaţi următorul articol: Horoscopul incasilor : Condorul magic.

Un weekend frumos tuturor!

Sursa foto: www.executivepastoronline.com 

16 responses to this post.

  1. Posted by greenleaffy on July 19, 2013 at 16:55

    Și-ți doresc un week-end perfect cu Broscuța ta.

    Like

    Reply

  2. Posted by greenleaffy on July 19, 2013 at 16:52

    Autoarea despre care cred că ai aflat deja din postarea mea de dimineață “Cât e de liniște” că se numește Ioana, este onorată de nominalizarea ta.

    Like

    Reply

  3. Interesant acel horoscop. Nu prea vreau sa cred in asa ceva , dar de data asta chiar s-a potrivit. Si nu numai mie , ci tuturor pe care ii cunosc si despre care am citit. De ceva timp zic sa citesc acea carte “Panza de paianjen”.. poate voi reusi vara asta , cand imi propun sa aloc ceva timp hranirii sufletului cu cateva carti bune. Te pup!! Un weekend frumos!!

    Like

    Reply

  4. Mulţumesc pentru nominalizare!
    Un prieten îmi spunea pe vremuri:
    “Ia-ţi, omule, carnet, că şofează toţi tâmpiţii “.
    Eu te sfătuiesc doar să-ţi iei carnet. Succes!

    Like

    Reply

  5. Multumesc frumos de recomandari, o sa zica lumena ca e facatura, dar si eu voiam sa recomand azi la rubrica mea articolul tau cu avortul. O sa o fac, indiferent cine ce ar zice, pentru ca m-a chinuit o noapte intreaga!🙂
    Succes cu condusul, eu sunt in stare de multe, dar de asta nu, mi-am luat carnetul cu spaga si o buseala la primul drum mi-a ajuns.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on July 19, 2013 at 09:59

      Sper să nu mă buşesc chiar la primul drum…:)) de preferat ar fi să nu mă buşesc deloc, dar na…cu Dumnezeu înainte!😀

      Like

      Reply

      • Crede-ma, nu toata lumea e asa de toanta ca mine la condus, 99,9 % se descurca. MIe nu mi-a placut oricum niciodata

        Like

      • Posted by Alexandra on July 19, 2013 at 10:32

        Problema e că poţi să fii tu cel mai bun şofer.. dacă intră un “tont” în tine…degeaba. :))

        Like

  6. Fata care scrie pe acel blog se numeste Ioana si articolul pe care tu mi-l recomanzi aici (multumesc mult!) este scris pentru ea, pentru a-i da curaj. Din pacate, inca nu mi-am facut timp sa ii pun linkul in postare, ca sa il vada.
    Intotdeauna ti-am apreciat curajul si te-am admirat pentru puterea si vointa de care dai dovada! Mihai al meu are permis de aproape 10 ani, dar, neavand masina, a inceput sa se teama de ziua in care ar fi nevoit sa puna mana pe volan. :))))
    Ale, sa ai o zi minunata!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on July 19, 2013 at 09:58

      Wow, ce chestie… habar nu aveam. E o femeie puternică, cu adevărat!
      Mulţumesc pentru încurajare!:*

      Like

      Reply

  7. E timpul sa incingi iar rotile, draga mea!🙂
    Eu am ramas si voi ramane mereu pe locul din dreapta!
    De dragul tatalui meu, am facut scoala de soferi, toate orele, doar pt. a-i arata si instructorului ca nu sunt facuta sa conduc si astfel sa il lamureasca si pe Toma Necredinciosul ( tatal meu ). Asa a si fost, am condus bine, fara probleme doar ca nu ma simteam bine in fata volanului, mai tare ma enervam, ma stresam etc. Si am zis ca decat sa fiu si eu pericol public mai bine ma abtin. Si instructorul mi-a dat dreptate, sunt ok la volan dar nu imi place sa conduc si uite asa si tata s-a lamurit! :))

    Multam fain pentru mentionare!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on July 19, 2013 at 09:57

      Şi eu am început la fel, tot din cauza unui Toma Necredinciosul. :)) Dar acum chiar nu mai are nimeni carnet în familie şi maşina e chiar bună, consumă puţin şi merge bine… trebuie să o conducă cineva. Şi eu am căzut 3…:))

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

