Copii şi desene animate

Pentru ediţia aceasta de Happy Weekend am pregătit câteva secvenţe din desenele animate care mi-au colorat copilăria, plus nişte glumiţe deosebit de amuzante:

XKLyZ

– ALO!
– (o voce de copil şoptită) Daaa…
– Măi, e acasă mămica?
– (în şoaptă) Daaa…
-PAI, DA-MI-O SI MIE LA TELEFON!
-(în şoaptă) Nu poateee…
– Păi de ce?
– (în şoaptă) E ocupată!
– Bine, tăticul tău este?
– (în şoaptă) Daaa…
– Păi să vină el atunci!
– (în şoaptă) Nu poateee…
– De ce?
– (în şoaptă) E ocupat!
– Bunica, mătuşa,… sunt?
– (în şoaptă) Daa…
– Dă-mi pe una din ele!
-(în şoaptă) Nu pooot… sunt ocupate!
– Off, dar altcineva mai este acasă?
-(în şoaptă) Mai sunt doi poliţişti…
– Bine, dă-mi pe unul dintre ei!
-(în şoaptă) Nu pot… sunt ocupaaaţi…
– Dar ce fac cu toţii de sunt aşa ocupaţi?
– (în şoaptă) Mă caută pe mineee…

319710_430336440322194_1935983014_n_large

– Tatăl meu e iluzionist. Într-un minut e capabil să transforme o bancnotă de zece lei într-un iepuraş! se laudă un puşti.
– Fleacuri! zice alt puşti. Mama mea poate transforma instantaneu un teanc întreg de bancnote într-o rochie nouă!

tumblr_m9gk93iSkJ1rddgo5o1_500

– Mamă, ştii câtă pastă de dinţi se află într-un tub?
– Câtă puişor?
– De la un capăt de canapea până la celălalt capăt şi înapoi.

1355248916912992

Mama: – Alinuţa, de ce nu poţi fi şi tu cuminte ca fratele tău? Îl vezi cum stă fără să scoată un zgomot?
Alinuţa: – Normal că stă mami, aşa e jocul. El îl imită pe tati când vine acasă târziu şi eu pe tine!

Weekend relaxant, tuturor!

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 28.

8 responses to this post.

  1. Imi aduc aminte de acele desene care erau acum multi ani, cand Tom si Jerry era printre cele mai bune desene sau mai bine spus cel mai bun desen animat din acea perioada.

    Like

    Reply

  2. Sunt chiar simpatice cele de la animatii.

    Like

    Reply

  3. I’m a lady! Mi-a placut, am zambit pe sub mustati si mi-am reamintit din desenele preferate.
    Sa ai un weekend relaxant!

    Like

    Reply

  4. Deci asta se intampla cand era numar gresit… :))) Nu vreau sa-mi imaginez cat si ce-ar fi discutat daca nu era astfel :))
    Superbe desenele, personajele care ne-au incantat copilaria si ne incanta inca. Cel putin pe mine🙂 Glumele la fel de bune si bine asezonate cu imaginile.
    Happy weekend, draga Alexandra!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on July 21, 2013 at 10:35

      Dacă nu era număr greşit, cred că Bugs Bunny ar fi cerut nota şi s-ar fi retras subtil..:))
      O duminică faină!

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

