Urare specială

superwoman-blog-illustration3

Deschideam ochii, noaptea, speriată de un coşmar sau de o furtună începută pe neaşteptate, şi ea era lângă mine. Mă săruta pe frunte şi-mi spunea că totul va fi bine.

Veneam plângând acasă, cu o julitură în genunchi şi părul ciufulit, şi ea mă lua în braţe. Mă strângea tare, tare, tare şi-mi spunea că îmi va trece până mă voi mărita.

Ajungeam cu ochii încărcaţi de veselie în faţa ei, uneori, şi îi povesteam despre reuşita mea. Mă lua în braţe, mă săruta pe frunte şi-mi spunea “Bravo! Sunt mândră de tine!”.

Când am trecut prin drama primei despărţiri, tot ea a fost în dreapta mea, ţinându-mă de mână şi spunându-mi să nu mai plâng, căci n-au dispărut toţi bărbaţii de pe planetă.

În prima zi de şcoală, la primul examen, înainte de prima întâlnire şi la primul interviu… mereu mi-a fost alături şi m-a încurajat.

supermom

Iar astăzi, fiind o zi specială pentru ea, m-am gândit că ar fi timpul să-i mulţumesc! 

Îţi mulţumesc mamă, pentru tot sprijinul, pentru toată dragostea ta necondiţionată, pentru absolut tot ceea ce faci pentru mine! Este ziua ta de naştere astăzi şi vreau să-ţi urez tot binele din lume, multă sănătate şi putere de a merge mai departe!

La mulţi ani, mamă!

Sursa foto: supermomdecoded.wordpress.com

11 responses to this post.

  1. […] Incheierea cu o blonda se face: Axlandra. La multi ani mamei sale Da, azi avusai 3 blonde in lista mea de recomandari Asta ca sa nu mai […]

    Like

    Reply

  2. La multi ani mamei tale!

    Like

    Reply

  3. La multi ani unui rac pretios din viata ta.😀 >:D< Sanatate multa!

    Like

    Reply

  4. Posted by Cristina Dobrisor on July 23, 2013 at 14:41

    La multi ani si multa sanatate mamei! Foarte frumos ce ai scris, mi-ar placea ca si copiii mei sa gandeasca asa peste ani. Faza cu “iti trece pana te mariti” i-o spun si eu fetei mele mereu, exact asa cum imi spunea si mie mama cand eram copil :))))) Cuvintele frumoase si aprecierile tale cu siguranta umplu inima mamei de bucurie si fericire.

    Like

    Reply

  5. La multi ani mamei tale! Fain ….si eu sunt nascuta in aceeasi zi ….imi place la nebunie s amai descopar leuti ….Multa sanatate si petrecere frumoasa!

    Like

    Reply

  6. La multi ani mamei tale, Ale! Sa fie sanatoasa si sa aiba doar zile fericite! Acum sunteti mai unite ca oricand, nu-i asa?

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on July 23, 2013 at 11:04

      Da, suntem un soi de fetele Gilmore.😀 Mulţumesc pentru urare, Vienela! Multă sănătate şi ţie şi familiei tale. Pupici

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

