Motivaţie cu pisici

happy_weekend-2824

Poate aţi observat absenţa mea pe blog, poate nu, dar eu mă simt datoare să o motivez. Am evadat două zile la mare, pe nepregătite, într-un impuls de moment şi tare bine a fost! De mult timp voiam să fac asta şi uite că, în sfârşit, am reuşit! Oboseala însă îşi spune cuvântul (căci nu e aşa uşor să te relaxezi la mare), aşa că mai multe detalii despre mica mea excursie veţi găsi într-un articol viitor. Am atâtea să comentez despre staţiune, cazare, oameni şi plajă încât abia aştept să mă odihnesc şi să pot scrie mai mult.

Până una alta, pentru că încă mai e puţin weekend, vă las câteva imagini cu pisici tupeiste, care îşi găsesc loc de dormit/relaxat unde nu te aştepţi:

afc2dfa0a1ad4aacf68adc7d85ef3429

Şi, bineînţeles, un banc de final:

O actriţă de la Hollywood povesteşte unei proaspete cunoştinţe, venite în vizită, cum s-a cunoscut ea cu un regizor celebru.
– Chiar din primele momente, mi-a spus: “dacă mă asculţi şi faci exact ce-ţi spun, îţi garantez, draga mea, că în maximum un an vei avea un Oscar”.
– Şi?
– Şi chiar aşa a fost.
Apoi se întoarce şi strigă:
– Oscar, fii cuminte, nu-ţi mai băga degetele în nas!

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 30

15 responses to this post.

  1. :))))))))))))))) E mortal bancul ! Iar pisicutele alea stau unde trebuie, noi nu suntem capabili sa le intelegem !
    Multumesc, Alexandra !

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on August 5, 2013 at 16:40

      Probabil ceea ce ni se pare confortabil nouă e ceva ciudat pentru ele şi invers…😀
      Mă bucur că ţi-au plăcut!

      Like

      Reply

  2. Nebune mai sunt pufoşeniile astea. Am şi eu una acasă!

    Like

    Reply

  3. Posted by elly weiss on August 5, 2013 at 01:16

    :)))) Inclin sa cred, si nu stiu daca ma insel prea mult, ca nu exista animalute mai grozave ca pisicile. Mai curioase clar nu exista altele.
    Primul, cel pe post de closca cu blanita, pare sa fie fratiorul motanelului meu🙂
    Minunata galerie!
    Am fost eu insami intr-o mare agitatie weekend-ul acesta incat, marturisesc, ca nu am observat ca ai lipsit atat de mult cu toate ca te am si in blogroll🙂
    Te felicit ca ai reusit sa ajungi la mare. Si eu as vrea dar presimt ca nu voi ajunge nici anul acesta…🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on August 5, 2013 at 07:02

      Normal weekendul ar fi să te relaxezi, ca să poţi munci cu drag şi spor toată săptămâna… dar nu ştiu cum de lunea mă trezesc mai obosită decât ar trebui. :))

      Like

      Reply

  4. Posted by vwgolf on August 5, 2013 at 00:34

    Aia cu pisica stand pe oua chiar am vazut-o, real. am ras asa tare ca am speriat-o :))

    Like

    Reply

  5. Multumim frumos pentru galeria aceasta cu pisici. Sunt o mare iubitoare de feline, iar articolul tau mi-a facut seara mai frumoasa.

    Like

    Reply

  6. Foarte tari si pisicile, si bancul :)) a noastra inca nu s-a bagat in tigai, dar in sifonier, pe ferestre, jaluzele si chiar si pe aparatul de aer conditionat a ajuns :))

    Like

    Reply

  7. Toate bune şi frumoase, dar pisicile unde sunt?

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

