Zile cu ghinion

Ştiţi zilele acelea când ai impresia că totul merge prost? Te trezeşti dimineaţa, panicat că nu ţi-a sunat alarma, te dai jos repede din pat şi dai cu piciorul de noptieră; înjuri de toţi sfinţii existenţi şi inventaţi, te duci în bucătărie să-ţi faci cafea şi aluneci pe gresie, aruncând ibricul plin de apă pe motan care se sperie şi te atacă etc.

Aceste zile există pentru toată lumea, deşi uneori avem impresia că nu este aşa şi exclamăm, indignaţi: “numai mie mi se poate întâmpla asta!”. Chiar şi tipa din colţul supermarketului, care face promoţie la cremă de mâini şi arată mereu impecabil; şi ea are zilele ei de “glorie”. Şi ei i se rupe tocul. Şi ea se mai loveşte de câte o creangă care “parcă a apărut de nicăieri”.

Nu cred că există om imun la ghinion! Numai că nu ni se pot întâmpla lucruri penibile şi enervante tuturor, în acelaşi timp. Ar fi chiar culmea…

Eu am încercat să privesc mereu partea pozitivă a lucrurilor şi să-mi spun “băi, se poate mai rău…”; dar mai am şi eu momente când simt că explodez şi îmi vine să inventez un personaj pe care să dau vina, doar ca să mă descarc. Pentru astfel de momente există imaginile de mai jos:

tumblr_mol0mxE3ho1qb5gkjo1_500

tumblr_mol0mxE3ho1qb5gkjo2_500

tumblr_mol0mxE3ho1qb5gkjo5_500

tumblr_mol0mxE3ho1qb5gkjo8_500tumblr_mol0mxE3ho1qb5gkjo10_500tumblr_mol0mxE3ho1qb5gkjo7_500

Sursa foto: absolutelymadness.org

16 responses to this post.

  1. Toți pățim câte ceva =))
    Lăsând postul ăsta la o parte… trebuie să îți spun că eu am pierdut șirul poveștii tale pentru că am fost plecată vreo trei săptămâni și nu știu cum să recitesc totul și de unde!!! PLEASE HELP ME!

    Like

    Reply

  2. Posted by elly weiss on August 9, 2013 at 21:42

    Tuturor ni se intampla🙂 In unele zile mai rau decat in altele…
    Dar sunt si zile in care totul merge snur, cum se spune🙂 Si din astea am.

    Like

    Reply

  3. Pe mine rar ma pandeste o singura problemuta! Cand cred ca am scapat la sfarsitul zilei si respir usurata zbaaang vine altceva, ori se sparge o teava, ori imi agat o bluza frumoasa, ori imi fac un cucui… Si da stau si ma gandesc ” de ce MIE? de ce AZI??”. Mna, zile din astea vom tot avea…

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on August 9, 2013 at 15:25

      Da, păi când nu te aştepţi şi răsufli uşurat, gândindu-te că nimic rău nu se mai poate întâmpla… atunci se întâmplă. :))

      Like

      Reply

      • Exact. Asta am patit azi, fix de dimineata si acu rasuflu usurata ca de cateva ore mi-s mai ok dar parca vad ca iar ma loveste ceva! :))

        Like

    • La fel si la mine. Nu sunt superstitios, dar cand apare un astfel de ghinion stiu ca mai urmeaza doua dupa el in acea zi.

      Like

      Reply

  4. http://youngalexa.blogspot.ro/2013/08/imi-pare-rau.html
    Nu, nu fac spam, doar ca imi doresc ca sa remediez raul facut.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on August 9, 2013 at 15:22

      Nu cred că am vreo legătură cu povestea ta dar hai să-ţi răspund totuşi…🙂
      E foarte bine că ţi-ai recunoscut greşeala şi ţi-ai cerut scuze, dar cred că împăcarea lor îi priveşte doar pe ei. Dacă te-ai băgat până acum, nu face aceeaşi prostie în continuare. Cel puţin asta e părerea mea!

      Like

      Reply

  5. mda…dar sunt și ăia care au zile muuuult mai bune /: dar atunci ar fi ieșit un post prea deprimant…

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on August 9, 2013 at 15:23

      Când tu ai o zi proastă, ţi se pare că ceilalţi sunt în culmea fericirii şi au kilograme de noroc în buzunare. Dar poate nu e chiar aşa…:)

      Like

      Reply

  6. Posted by Eddie on August 9, 2013 at 12:52

    Toți avem o zi plină de ghinion. Toți avem zile când dăm greș fără să vrem…Dacă nu ar fi zile din astea, viața ar fi plictisitoare cred… Tuturor cărora li s-a întâmplat câte o pățanie similară celor din poze…au fost supărați pe moment dar cred că după au râs cu lacrimi. :))

    Pozele sunt super tari! :))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

