Terapie prin râs

Pentru că în ultima săptămână am fost bântuită de propria-mi neglijenţă (ai crede că, după atâţia ani de mers la plajă, ştiu că trebuie să beau multă apă şi să mă dau cu multă cremă, ca să nu mă deshidratez total şi să îmi apară herpes…) acum, că mă simt un pic mai bine, m-am gândit să apelez puţin la terapia prin râs, pentru a mă simţi şi mai bine de-acum încolo.

Şi deoarece un weekend nu poate fi decât happy weekend, să vă prezint câteva animăluţe care au reuşit să mă binedispună:

“Băi, ia laba şi pleacă de aici!”

Scared Bear

“Să prind, să nu prind… neee… mi-e prea lene!”

Dog Catch

“Culcat!”

Cat Done Fall

“Care-ai dat iar cu Pronto pe parchet?”

dog wtf

“Ce mama naibii… ?”

Dog Stick

Întrebare:Cum se sinucide un melc?
Răspuns: se uită în priză.

Animalele pun întrebări lui Dumnezeu. Întreabă elefantul:
– Eu de ce am pielea aşa groasă?
– Ca să te apere de toate, de exemplu nici ţânţarul nu te poate pişca.
Întreabă girafa:
– Eu de ce am gîtul aşa de lung?
– Aşa ajungi şi frunzele care se află la mare înălţime.
Găina nervoasă:
– Nici nu încerca să-mi explici, ori oul îl faci mai mic, ori gaura mai mare.

Merge acasă motanul împreună cu iubita, după o noapte plină de evenimente. Motanul nu se poate stăpâni şi miaună:
– Oh, iubiţica mea, aş muri pentru tine.
Pisicuţa îi aruncă o privire incitantă şi întreabă:
– Bine, dar de cîte ori?

Mama molie cu puiul molie:
– Puişor, te rog frumos să papi ciorăpel…
– Nu pap ciorăpel!!!
– Ba, te rog frumos, îţi spun pentru ultima oară: papă ciorăpel!
– NU pap ciorăpel!!!
– Bineee, să ştii că cine nu papă ciorăpel nu papă nici mohair.

Postarea participă la jocul Happy Weekend, iniţiat de Elly; astăzi ediţia 42.

Sursa foto: www.funnyordie.com

10 responses to this post.

  1. Imaginile cu animale sunt mortale!

    Like

    Reply

  2. :))) Titlul din blogroll m-a dus cu gandul la ceva de weekend si, iata, ca nu m-am inselat. Animalutele din imaginile miscatoare sunt foarte amuzante. Eu cred ca lui Dumnezeu i-a fost frica de gaina ;)) Cel putin din gluma de aici asa pare😉
    Sperand ca acum esti bine, iti urez o duminica frumoasa in continuare!

    Like

    Reply

    • Uitasem: am adaugat eu linkul🙂

      Like

      Reply

      • Posted by Alexandra on August 12, 2013 at 18:32

        Mulţumesc! La cât de rău mi-a fost (căci oricât am încercat să gândesc pozitiv şi să-mi distrag atenţia, boala tot şi-a făcut damblaua), chiar am uitat să mai adaug şi linkul în tabel.

        Like

    • Posted by Alexandra on August 12, 2013 at 18:31

      Periculoasă găină! :)) Acum abia sunt “funcţională”. Până acum eram în stare cam vegetativă.😀

      Like

      Reply

  3. Posted by Louise on August 11, 2013 at 15:21

    mi-ai facut ziua mai buna! weekend placut!

    Like

    Reply

  4. Tare nostime, si fotografiile si bancurile !
    Happy weekend, Alexandra !

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

