Cum săruţi o fată/un băiat

primul-sarut

Vă mai aduceţi aminte de vremurile în care vă întrebaţi “cum va fi primul sărut?”? Dar de răspunsurile tâmpite pe care le dădeau revistele pentru adolescenţi, cine îşi mai aduce aminte?

Pe la 16 ani citeam şi eu “Bravo Girl” şi “Cool Girl” şi mă gândeam că unele întrebări semnate de cititori sunt, de fapt, inventate de cei din redacţie. Adică, îmi imaginam că nu-ţi trebuie prea mulţi neuroni ca să întrebi “Dacă intru în piscină la menstruaţie pot rămâne însărcinată?” şi că astfel de specimene nu au cum să existe.

Ieri, însă, am descoperit că astfel de persoane mai sunt printre noi, chiar şi-n ziua de azi, când nu mai e nevoie să întrebi prea multe, căci presa e plină de imagini sugestive.

Să începem cu “baby”, care presupun că e fată şi căreia eu i-aş fi răspuns aşa: “Învaţă limba română, înainte să te gândeşti la alt soi de limbi!”

untitled2

Am citit, apoi, multe alte comentarii de acest tip. 90% dintre ele aveau cam acelaşi subiect şi erau în aceeaşi limbă cunoscută numai de ei. Măcar cei de pe vremea mea puneau întrebări în limba română.

Un alt comentariu care m-a făcut să râd a fost de la o domnişoară pe nume “Lavinia”. Să vedem ce zice ea:

untitled3

Muşcă-l de nas!

În altă ordine de idei, felicitări pentru folosirea diacriticelor dar nu-l mai prescurta pe “prietenul tău”, chiar dacă mărimea nu contează!

Următoarea pe listă e “Sara”, care a petrecut cam prea multe ore în faţa televizorului. Altfel nu mă pot gândi cum de i-a trecut ideea asta prin cap:

untitled4

Spuneţi-mi, vă rog, că “10 j” nu înseamnă 10 ani şi jumătate!

untitled6

Şi bineînţeles că pe pagina respectivă erau zeci de alte comentarii, care mai de care mai şocante, cel puţin pentru ochiul meu. Eram conştientă de faptul că fetele de 15-16 ani nu sunt tocmai ieşite din mânăstire, dar parcă la 10-12 ani e încă vreme pentru jucat bambilici în faţa blocului şi nu pentru întrebări de tipul “cum sărut cu limba?”.

Însă, pentru că e Happy Weekend şi cineva trebuie să le răspundă la întrebare, hai să vedem câţiva paşi către un sărut reuşit:

how-to-kiss-a-girl-full

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 32.

Şi un banc bonus:

Un inginer traversa un drum când broască din basme îi atrage atenţia şi îi spune:
– Dacă mă săruţi voi deveni o prinţesă frumoasă. Inginerul ia broasca de pe drum şi o bagă în buzunar. Broasca a repetat mai tare:
– Auzi, dacă mă săruţi, voi rămâne cu tine toată săptămâna.
Inginerul a scos-o din buzunar, i-a zâmbit şi a vârât-o înapoi. Atunci broasca a strigat:
– Fii atent domnule, dacă mă săruţi, voi deveni o prinţesă frumoasă, voi rămâne toată săptămâna cu tine şi voi face ORICE vrei.
Inginerul o scoate din buzunar, îi zâmbeşte şi o pune înapoi. Broasca disperată devine isterică:
– Măi, ce-i cu tine? N-auzi că-s o prinţesă frumoasă şi că voi face dragoste cu tine o săptămână?! Care-i baiul? De ce nu mă săruţi odată naibii?!
Inginerul îi răspunde:
– Auzi, bă, eu sunt inginer. N-am timp de muieri, dar să dai de o broască vorbitoare… asta chiar e interesant!

Ţine cont de această observaţie:
A) Dacă dimineaţa când te trezeşti, constaţi că nu eşti inginer, eşti norocos.
B) Dacă te trezeşti, nu eşti inginer şi o blondă spectaculară doarme lângă tine în pat, eşti îngrozitor de norocos.
C) Dacă te trezeşti, eşti inginer şi o blondă superbă doarme în pat lângă tine… nu te stresa, încă visezi.

13 responses to this post.

  1. Ehe, tinerii (minorii!) din ziua de azi vad prea multe in jurul lor si probabil li se par normale unele chestii. Este totusi ingrijorator faptul ca si copiii se gandesc la chestiile astea. Bancul cu inginerul e tare!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on August 19, 2013 at 11:03

      Adolescenţii sunt rebeli, e ceva firesc. Dar parcă la 10 ani eşti încă copil…aici e problema. :))

      Like

      Reply

  2. Eee… ale tineretii valuri-valuri… valurele… Dupa cum scriu ar trebui sa se descurce bine, ca au limba jucausa. Ups! S-or descurca, atunci cand o fi, dar ele nu stiu cum sa faca “primul pas”, sa nu zica el cine stie ce sau sa fuga, daca e prea hotarata ea. Vor sa grabeasca ritmul, ca viata-i scurta🙂
    “Reteta” despre cum se saruta fata cred ca a fost intens aplicata in filmele vechi.🙂
    Si bancurile sunt haioase!
    Duminica minunata sa iti fie!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on August 18, 2013 at 08:36

      Da, în filmele vechi era aplicată în slow-motion chiar. :)) Vedeai fiecare pas pe care-l face individu.
      Duminică frumoasă şi ţie!

      Like

      Reply

  3. :)) Da, ce se intampla cu copiiii de azi eu cred ca e ingrijorator.
    Limbajul folosit e sub orice critica iar comportamentul…lasa de dorit. Am cautat unde era acel articol si faptul ca a strans peste 120 de comentarii m-a uimit. Deci subiectul e de mare interes :)) De floarte mare chiar.
    Cum sa mai aiba ei timp sa citeasca “instructiuni” de genul celor din acea banda desenata?
    Pentru un inginer femeie…vreo gluma, ceva? :))
    Foarte bune toate.
    Happy weekend, draga Alexandra!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on August 17, 2013 at 20:16

      Eu nu am avut răbdare să le citesc pe toate… când am ajuns la “daca ma sarut in gura pot sa raman insarcinata?” am închis fereastra. :))
      Glume cu femei inginer nu am întâlnit, dar te anunţ dacă dau peste vreuna!
      Happy Weekend!:*

      Like

      Reply

      • Nici eu n-am citit decat 4-5 comentraii de acolo insa se vedea ca erau 126 (!!!) fapt care m-a mirat peste masura si mi-am dat seama de cat de mare interes este subiectul. Cu tristete aproape.

        Like

  4. Să ai un weekend liniștit și frumos.

    Like

    Reply

  5. 😆 Pe vremea mea treceai la actiune si gata, nu intrebai pe Internet. Nu-i vorba ca nici nu exista la noi asa ceva !

    Like

    Reply

  6. Eh, ce pot să zic, sunt inginer şi când m-am trezit nu era nicio blondă în patul meu…

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

