Întâlnire cu Buzurel

Prima parte o găsiţi aici.

Astăzi e ziua cea mare! Mi-a promis tati că mergem la Buzurel în vizită şi aproape că n-am putut să dorm azi-noapte de emoţie. M-am foit de pe o parte pe alta, am gângurit şi am făcut eforturi mari să pot spune “pipi” înainte să ajungă dragul de el în pampers. N-am reuşit nici după ce a ajuns, dar bine că s-a trezit mami şi m-a schimbat. Abia aştept să cresc mare şi să scap de el, că-i tare incomod. Am auzit zvonuri cum că există un obiect pe care trebuie să învăţ să-l folosesc: oliţa. Ce-o mai fi şi aia?

Vine mami cu o rochiţă în mână. Seamănă cu cea pe care o purta prinţesa din cartea cu poveşti. Mi-a plăcut foarte mult povestea cu fata aia cu părul foarte, foarte lung. Poate-mi va creşte şi mie aşa. Momentan am doar câţiva cârlionţi şi nici aceia foarte mulţi.

“Hai să ne îmbrăcăm, prinţesă mică!”

Îmi place să dau din picioare când încearcă mama să mă schimbe de haine. Face tot soiul de grimase şi încearcă să mă potolească, iar eu râd şi râd…

“Vine tati imediat şi plecăm să-l cunoaştem pe Buzurel! Doar de nu te-ai mai mişca…”

“U-el”… reuşesc eu să spun iar mama rămâne blocată câteva secunde. Oare am zis ceva greşit?

“Ce s-a întâmplat, scumpo?” o întreabă tata pe mama.

“Cine-ar fi crezut?! Primul cuvânt al altor copii este de obicei mama sau tata; sau chiar caca. Dar prinţesa noastră a încercat să spună Buzurel!”

“Poate ne fac o reducere cu ocazia asta! Hai să mergem!”

Elephant_with_pocket_10191020000

Tata şi glumele lui… deşi, nu ar fi o idee rea. O să încerc să spun cuvântul corect când ajungem în faţa lui Buzurel. Poate dacă mă aude îmi face cadou elefantul acela din pluş, pe care l-am văzut pe tableta lui tati. Era aşa de colorat şi zâmbăreţ şi avea nişte semne ciudate pe picioare. Mi-a spus mami că o să le învăţăm împreună, în curând.

Nu mi-am dat seama când am adormit, dar văd că deja am ajuns în faţa unui magazin cu o vitrină încărcată de jucării. Raiul copiilor cred că îi zicea mami. Şi are dreptate! Uite câţi copii!

“Da, prinţeso, şi ei sunt bebeluşi ca tine!”

Intrăm pe uşa magazinului şi simt că nu-mi ajunge timpul să văd fiecare obiect colorat, ce-mi apare în faţa ochilor. O girafă înaltă cât mama stă în faţa raftului pentru bebeluşi. Aici e de mine! Încerc să spun Buzurel dar, din nou, iese doar “U-el”. Data viitoare o să reuşesc!

Dintrodată, tati mă ridică din cărucior şi mă aşează într-un soi de scaun cu masă ataşată. Rămân mirată câteva secunde dar apoi văd jucăriile de pe măsuţă şi buna dispoziţie îmi revine. E ciudat! Stau jos şi-n acelaşi timp stau şi-n picioare. Ia să văd ce se întâmplă dacă mişc picioarele.

6965_hr

“Uite, deja i-a dat de capăt!” exclamă mama.

“E deşteaptă, normal!” îi răspunde tati, cu mândrie în ochi.

“Hai să mai vedem şi alte raioane! Uite, scrie sus acolo: vezi oferta de jucarii pentru bebelusi!”

Mami mă ia în braţe şi ne plimbăm încet prin magazin, printre jucării de pluş, puzzle-uri şi căsuţe pentru păpuşi. Cu puţin efort cred că încap şi eu în căsuţa roz de la capătul culoarului. Dar cine e nenea acesta care dă noroc cu toată lumea şi zâmbeşte aşa frumos? El trebuie să fie: Buzurel! Ne apropiem de el şi nu pot să mă abţin în a scoate un scâncet, apoi strig cât pot de tare:

“Bu-el!”

Ah! Nu mi-a ieşit nici de data asta. Încep să plâng şi să dau din mâini. Îmi doream aşa mult să pot spune cum trebuie numele.

“Nu mai plânge, drăgălaşă mică! Uite un cadou pentru tine!”

Îmi întinde o jucărie mică, pătrată şi galbenă. Seamănă cu personajul acela pe care îl văd la televizor, în fiecare weekend. E simpatic! O să dorm cu el la noapte.

Apropo de somn, cred că e cazul să-i dau un bip lui Moş Ene, de pe telefonul meu muzical. Acum că l-am văzut pe Buzurel, parcă ar merge un vis cu ponei.

65060-E

Aboneaza-te si tu la newsletter-ul Buzurel si castiga premii!

Sursa foto: buzurel.ro

9 responses to this post.

  1. […] Intalnire cu Buzurel. […]

    Like

    Reply

  2. Frumosss!

    Like

    Reply

  3. Au jucarii frumoase🙂

    Like

    Reply

  4. Știi ce îmi inspiră mie postarea asta? Un ODODODODODODODODODODOOO :X

    Like

    Reply

  5. Uite un asa scaunel cu masuta as vrea sa ii cumpar si eu unei nepoate (fetita unui var care imi este drag), ca tot nu i-am luat nimic de cand s-a nascut.🙂
    Ale, vin maine cu forte proaspete, ca tare mi-ai lipsit!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on August 20, 2013 at 12:07

      Îmi plac aşa mult toate lucruşoarele inventate pentru copii încât, uneori, stau cu orele şi mă uit pe câte un site din acesta şi-mi imaginez cam ce voi cumpăra eu când voi avea copii.😀 Tre’ să economisesc de pe acum. :))
      Te aştept cu drag şi mulţumesc pentru comentariu!

      Like

      Reply

  6. […] Partea a doua: Întâlnire cu Buzurel […]

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

