Perfect fără Memories

Nu ştiu alte naţii cum sunt, dar când vine vorba de melodii repetate la refuz, românii sunt experţi! Nu sunt puţine melodiile pe care le-am ascultat cu drag la început, ca peste câteva zile să fiu sătulă de ele până peste cap.

for-mimi-meme-generator-oh-haay-stop-playing-that-gay-song-143f03

Vara asta, cei de la Vama au scos o nouă piesă, pe care sunt convinsă că aţi ascultat-o cu toţii: Perfect fără tine. 

Eu am ascultat-o pentru prima oară cu câteva zile înainte de a pleca în Vama Veche, de 1 Mai, şi mi-a plăcut. Când m-am întors din vacanţa de 3 zile, însă, deja începuse isteria: toată lumea distribuia melodia pe reţelele de socializare, Chirilă îi lucra pe fani la sentiment şi le cerea ajutorul pentru a ajunge cu piesa în top “la radiooo” etc.

Au trecut câteva luni de atunci şi deja mi se ridică păru’-n cap când aud “Nu mai urlaaaa/Se aude în blooooc”. Deja îmi pare piesa asta o variantă puţin cam trasă de păr a melodiei “Vara asta”. Acelaşi Chirilă îşi bagă picioarele în ea de viaţă, în el de oraş şi în ea de gagică şi fuge la mare. Tot iubita e nebună, iar el e sănătos. El o înşeală pe ea, dar tot ea e de vină etc. Aceeaşi Mărie cu altă pălărie.

Poate sunt eu cârcotaşă, poate am auzit melodia asta de prea exagerat de multe ori, dar ar fi perfect fără ea în timpanele mele/news feed-ul meu, zilnic.

O altă piesă de care m-am săturat este Memories – Nicole Cherry. Pe asta chiar am îndrăgit-o mult când am auzit-o prima oară. Mi-am spus: da, fata e talentată şi trebuie promovată; melodia e drăguţă, ritmată şi merge dansată la o petrecere.

Dar de câteva săptămâni încoace, melodia asta mă bântuie şi nu e plăcut. Intru în supermarket, se aude Nicole Cherry, cu ale sale Memories. Când urc în maxi-taxi (şi uneori chiar şi în autobuz), Nicole îmi mai bagă o doză de Memories. Merg pe stradă şi trece pe lângă mine o maşină cu geamurile larg deschise şi volumul dat la maximum. Ghiciţi oare ce se aude? Memories, bineînţeles! Memories, memories, memories peste tot de mi-e frică să deschid frigiderul, poate, poate începe cratiţa cu sarmale să cânte “I still got memories… “. 

Iar printre posturile radio se dă o bătălie cruntă: cine poate să dea melodia de cele mai multe ori? E crunt să o asculţi o dată, să bage altă melodie, apoi o reclamă de 15 secunde, pe fundalul căreia se aude tot Memories şi după ce se termină melodia, ghici ce? M-E-M-O-fuckin-R-I-E-S! 

Chestia asta am observat-o la melodiile care mi-au plăcut şi mie la început: după ce le-am auzit de jde mii de ori, involuntar, nu le-am mai ascultat niciodată de bună voie!

Să nu mai zic de cele care îmi zgârie timpanul dar sunt plăcute atât de mult de publicul românesc: Ruby – Stinge Lumina, Connect-R – Dă-te-n dragostea mea, Mamasita – Făt-Frumos etc.

Noroc că există Rock FM!

Voi aveţi melodii care au ajuns să vă agaseze?

Sursa foto: diylol.com

9 responses to this post.

  1. Nu ascult radioul şi cred că mi-e mai bine aşa. Melodiile cu adevărat tari vor ajunge cumva la mine. N-are rost să ascult toate inepţiile. Linia melodică n-ar fi rea, dar textele, de obicei, sunt penibile.

    Like

    Reply

  2. Posted by greenleaffy on August 22, 2013 at 23:04

    Fii atentă: eu am câte-un radio în fiecare încăpere, ascult numai România Actualități, că-s fată serioasă. Îl îndrăgeam mult pe Chirilă, îi mai citeam și blogul, mă uitam în gura lui să văd ce zice, dar cu melodia asta m-a scos rău din sărite. Și dacă o tipă se dovedește o tută cu care nu vrei tu să mai ai de-a face, așa îi vorbești dacă ești un domn? Și Cotabiță se bucură într-o melodie că a scăpat de tuta lui, că după ce-a plecat aceea, nimic n-a rămas în urma ei decât mult, mult praf pe drum. Andrieș cântă și el “săptămâna fără tine”. Îmi stă micul dejun în gât și mă uit aproape cu ură la al meu când îl aud pe Chirilă “ieși naibii afară din casă”.

    Like

    Reply

  3. Posted by Raluca on August 22, 2013 at 13:30

    eu asa am ascultat in primavara Inna—POHUI …

    Like

    Reply

  4. Posted by Eddie on August 22, 2013 at 12:21

    Toate melodiile precizate de tine nu îmi plac cu excepția lui Vama – Perfect fără tine. Și da, se exagerează în draci cu melodiile. Adică dacă oamenilor le place melodia, ăștia de la radio se gândesc prost să ne-o bage pe gât încât să cedăm și să o votăm în top.. Cam așa merge treaba. De aia prefer eu YouTube. Acolo am aproape 1000 de melodii preferate, sub 50 românești.😀 Dacă îmi place ceva, descarc și pun pe laptop sau pe telefon și ascult unde doresc, când am chef. Better!🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on August 22, 2013 at 12:22

      Şi eu fac la fel. Descarc şi ascult ce-mi place, nu ce vor cei de la radio să-mi placă.😀 Mulţumesc pentru comentariu!

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

