Hannah Montana se transformă

Nu voi comenta foarte mult pe acest subiect dar am o întrebare care-mi cam stă pe limbă:

Când s-a transformat asta mică:

Hannah Montana 3 Promotials 15

în creatura asta :

miley_cryus_grinding_robin_thicke_mtv_vmas_2013_performance_191le0f-191le0m?

Nu mă uit des la decernări de premii dar şi când mă uit rămân şocată. Vorbesc despre MTV Video Music Awards 2013, la care m-am uitat din pură curiozitate, sperând să ascult ceva muzică bună. Am sperat degeaba, căci pe lângă câţiva artişti care mi-au lăsat o impresie cât de cât bună, restul mi-a zgâriat tot, începând cu retina şi culminând cu timpanul.

Sus-menţionata Hannah Montana nu mai e mică şi drăgălaşă de ceva timp. Ştiam asta. Auzisem chiar că are cu totul alte modalităţi de a-şi atrage fanii, mai nou. Dar nu mă aşteptam la aşa un show penibil.

A apărut pe scenă chipurile îmbrăcată cu un body argintiu pe care era imprimat un maimuţoi cu limba scoasă şi a început să facă în toate felurile. Ori trece printr-o fază hormonală întârziată, ori are probleme pe la mansardă; dar să ieşi pe scenă şi să te mişti de parcă balamalele nu-ţi mai funcţionează de zece ani, să rânjeşti ca un pedofil în parcul copiilor şi să scoţi o limbă de un kilometru din 2 în 2 minute, încercând să fii “provocatoare”, nu mi se pare comportament de om sănătos la cap. Să nu mai spun de clipele în care şi-a dat jos body-ul şi a rămas într-un costum de 2 piese din latex şi a început să testeze forţa de frecare pe un individ de pe scenă.

Nu că mi-ar fi fost foarte dragă înainte dar sunt prea mulţi copii în lumea asta care încă îşi mai cumpără pixuri, perdele, caiete şi şosete cu Hannah Montana. Probabil dezamăgirea lor va fi cruntă atunci când vor descoperi adevărata faţă a mândrei. “Dă-l încolo pe Moş Crăciun! Şi ce dacă nu există? Tu ai văzut-o pe cea din spatele Hannei Montana?”

Nu zice nimeni să nu te maturizezi, să nu îţi schimbi stilul pe măsură ce înaintezi în vârstă! Nu m-am gândit vreodată că o să rămână veşnic fetiţa cu perucă blondă şi cu zâmbet inocent, dar parcă nici în halul ăsta nu mă aşteptam să ajungă.

BSjvqgsCQAACVPY

Una e să urci pe scenă şi să faci senzaţie cum, apropo, a făcut-o Justin Timberlake (nu sunt fană, dar aplaud orice artist care îşi respectă publicul) şi alta e să oferi publicului ceva forţat şi penibil. Oricine poate să facă ceea ce a făcut Miley Cyrus pe scena MTV Video Music Awards, nu îţi trebuie 3 facultăţi şi nici măcar o repetiţie înainte. Dar na, nu toţi artiştii au bun simţ. E mai simplu să te comporţi ca o maimuţă în călduri, decât să dansezi profesionist.

Sursa foto: mtv.ro

16 responses to this post.

  1. Nu am agreat-o niciodata, n-as putea sa vad un asa-zis film in care joaca. Asta pentru ca am vazut fragmente si sunt mult sub standardele acceptabilitatii…din punctul meu de vedere. La calitate ma refer. Cat priveste prestatia ei ca si interpreta…habar n-am decat ca si canta. :)) Nu-i, oricum, genul meu, nu m-as uita nici macar de curiozitate.
    Dar te cred, sunt gesturi exagerate ceea ce descrii si ce arata imaginile postate.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on September 1, 2013 at 10:22

      Eu am văzut câteva episoade, mai demult, din serialul respectiv şi era cât de cât haios. Avea replici şi grimase amuzante. Dar transformarea asta de acum nu îmi place deloc.

      Like

      Reply

  2. […] Despre MTV Video Music Awards scriu Sandra si Alexandra (la multi ani ambelor). Pe vremuri, prin generala, eram cu ochii lipitit de televizor cand erau […]

    Like

    Reply

  3. /: m-am uitat și eu, da` sincer n-am văzut nimic ieșit din comun. adică, doar pentru că a fost buna, mica și drăguța hannah montana, acum că a crescut n-are voie să fie orice, de la sex figure, la punk drugs and rock`n`roll?
    dpmdv încearcă un soi de gwen stefani. gwen stefani îmi place. și, dacă peste 6 luni o să încerce un soi de amy winehouse, e numai și numai problema ei.
    eu, dacă mă deranjează ceva, schimb postul. dacă m-aș uita la tv…

    Like

    Reply

  4. Posted by Eddie on August 26, 2013 at 18:45

    Cand sunt celebri de mici, au tendinta sa ajunga niste dependenti de droguri, alcoolici si ce o mai fi. Nu sunt toti, dar o parte semnificativa tot e. Exemplul fiind actorul din Home Alone.

    Like

    Reply

  5. De parca ar fi singura fetita care, dupa ce isi constientizeaza “potentialul”, il exploateaza la maximum… adica isi afiseaza partile intime intr-o maniera cat mai provocatoare :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on August 26, 2013 at 18:46

      Pe tot parcursul emisiunii nu am văzut nicio dansatoare să facă în halul ăsta… şi majoritatea au mişcări provocatoare. Dar una e să fii provocatoare şi alta e să fii penibilă.

      Like

      Reply

  6. Posted by Mirela Pete on August 26, 2013 at 18:39

    Mie mi se pare trist ce se întâmplă…păcat de ele, că-s mai multe.E periculos și pentru fani ceea ce face, au tendința să copieze. O seară bună, Alexandra!🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on August 26, 2013 at 18:46

      Tocmai asta e problema. Că multe o admiră şi o copiază. Penibil…
      Mulţumesc! Sper să găsesc ceva fain de vizionat, care să-mi şteargă imaginile astea din cap…:))
      Seară faină şi ţie!

      Like

      Reply

  7. Să ştii că multe domnişoare nu te înţeleg. Tipa asta e un model pentru ele…

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

