Filmele de duminică

Pentru că astăzi e ultima mea zi de vacanţă, m-am gândit că vizionarea unor filme ar fi modalitatea perfectă pentru a mă relaxa înainte de a începe un nou capitol din viaţa mea. Pentru cine nu ştie, de mâine încep activitatea la o altă grădiniţă.

26782

Probabil într-un articol viitor voi povesti ce m-a făcut să renunţ la celălalt job şi de ce am preferat de o sută de ori mai mult colectivul acesta nou. Dar până atunci, să vedem lista de filme pentru ultima duminică de vacanţă:

1. The Big Wedding

2. The Great Gatsby

3. Epic

4. Oblivion

Lista rămâne deschisă, în caz de-mi recomandaţi ceva şi îmi stârniţi curiozitatea.😀

Aţi văzut filmele de mai sus? Merită vizionate sau le-aţi înlocui cu altele?

15 responses to this post.

  1. 2 si 4 am vazut si eu de curand. Dragute, dar nu de urcat in vreun top, dupa parerea mea. Poate ca sunt eu mai pretentioasa, pentru ca am ajuns la saturatie cu filmele si prefer sa ma cufund in carti.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on September 9, 2013 at 13:54

      Şi eu aleg cărţile de cele mai multe ori, dar multe persoane mi-au recomandat filmele respective şi mi-au stârnit curiozitatea.😀

      Like

      Reply

  2. The Words
    The piano
    Asta am vazut si mi-a placut

    Like

    Reply

  3. Pune-l pe primul la coadă şi o să fie bine. Vizionare plăcută!

    Like

    Reply

  4. Oblivion si Epic le-am vazut si eu. Dincolo de scenariul fictiv in care se desfasoara, Oblivion te face sa iti pui cateva intrebari despre existenta ta si scopul tau in viata. Epic este o povestioara interesanta, dar cumva prea pentru copii (sau cel putin asa mi-a parut mie). Sper sa le vizionezi cu placere pentru ca, in fond, nu conteaza ce iti recomand eu, ci ceea ce iti place tie. Am mai vazut de anul asta Pain and Gain – pare un film de actiune, dar este o comedie si o drama in acelasi timp si unde mai pui ca este relatarea unei intamplari reale! – si Safe (desi nu stiu daca te pasioneaza Jason Statham), in care am vazut o noua intrebuintare pentru farfurii, pe langa scenariul clasic de film de actiune, dar si cateva idei interesante despre viata si sacrificiu in general. De asemenea, Star Trek: Into Darkness (daca iti plac SF-urile), Upside Down, Admission, After Earth, We’re The Millers (desi cam slab) si… cam atat.

    Like

    Reply

  5. Posted by Eddie on September 1, 2013 at 12:42

    The Odd Life of Timothy Green
    Gangster Squad
    The Frozen Ground
    The Vow
    The Words
    The Impossible.
    😀

    O zi bună!🙂

    Like

    Reply

  6. The Shawshank Redemption❤

    Like

    Reply

  7. The English Patient
    War Horse
    etc🙂

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

