Vine, vine SuperBlog 2013!

33b10-166dbf-header

Ce-ar fi blogosfera fără puţină competiţie pe ici, pe colo? O mare de gânduri personale, dezbateri, lepşe şi rânduri mai mult sau mai puţin retuşate. Căci, să fim serioşi, atunci când participi cu un articol la un concurs, îl corectezi şi editezi de mult mai multe ori decât ai face-o unui text zilnic.

Dar, că tot veni vorba de competiţie, să vă spun despre SuperBlog 2013. Nu am participat până acum la SuperBlog şi aşteptam de ceva timp să se facă septembrie şi să mă înscriu şi eu. Sunt destul de entuziasmată şi curioasă de temele pe care le vor alege sponsorii anul acesta, căci am răsfoit ediţiile trecute şi unele mi-au părut chiar foarte interesante.

Ce trebuie să faci ca să te înscrii la Super Blog?

1. Să citeşti  regulamentul de participare. Conține multe informații utile; îți vor fi de folos pe parcursul competiției.

2. Să scrii pe blogul propriu un articol în care îți anunți participarea la SuperBlog 2013.

3. Să completezi formularul de înscriere.

4. Începând cu 1 octombrie, când începe competiția, să accesezi site-ul http://www.super-blog.eu, să vezi ce probe s-au lansat, apoi să scrii pe blog articole pentru probele preferate sau pentru toate. Pentru a nu rata nicio probă, te poți abona la newsletter-ul SuperBlog.

5. Pentru fiecare probă la care dorești să participi, trebuie să te loghezi la platforma de jurizare cu datele de acces alese la înscrierea în competiție și să îţi înregistrezi articolul la proba corespunzătoare. Atenție la termenele-limită! După ce acestea expiră, se aplică automat o penalizare de 10 puncte pentru fiecare zi de întârziere, care se scad din nota acordată de juriu.

Eu una abia aştept să înceapă competiţia! Sper să câştig şi eu câte ceva.

Cine se mai înscrie?

Sursa foto: http://jurizare.super-blog.eu

19 responses to this post.

  1. Mă băgai și eu! Poate nu vii la petrecerea de finala, ca ma supar! Sunt printre cei care participa de dragul de-a mai cunoaste pe cate cineva.

    Like

    Reply

  2. M-am inscris si eu. Sunt atatea lucruri pe care le voi invata si e o ocazie extraordinara. Iti urez succes!!

    Like

    Reply

  3. Bafta!
    Mă bătea şi pe mine gândul să intru-n horă, nu m-am hotărât încă dar mă bazez pe faptul că mai am timp de gândire.

    Like

    Reply

  4. Hmm… nici eu n-am încercat. Sună interesant.🙂

    Like

    Reply

  5. Posted by Ruxandra on September 11, 2013 at 09:42

    Succes!

    Like

    Reply

  6. Bun venit in SuperBlog! Multumim pentru participare si iti dorim succes!🙂

    Like

    Reply

  7. În săbii să ne tăiem, atunci🙂😛

    Like

    Reply

  8. Succes, suntem noi concurente. da` tot ne citim, nu?

    Like

    Reply

  9. Eu nu, al meu blog nu are nici o superputere.😀 Sunt altele (ca si al tau) care chiar merita sa fie acolo si sa si castige.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

