Haz la final de weekend

Chiar dacă weekendul se apropie de sfârşit, asta nu înseamnă că nu putem să ne mai amuzăm puţin.

9134d6bcb5f27a2a1f3cbe770f93fd21

1. La Radio Erevan, un ascultător întreabă:
– Cum putem scăpa de bubele de pe picioare?
Radio Erevan răspunde:
– Putem scăpa de bubele de pe picioare dându-ne cu alifie, după ce ÎN PREALABIL ne-am spălat bine pe picioare.
Acelaşi ascultător întreabă:
– Dacă nu avem PREALABIL, putem folosi un lighean?

2. Un angajat întră în biroul şefului, smulge cablul telefonic din perete, îi aruncă hârtiile pe jos, îi toarnă cafeaua pe cap şi dă să-l bată. Colegii din birou strigă:
– Opreşte-te, Fănele, noi am glumit, nu ai câştigat la loto!

3. Soțul venind acasă o întreabă pe soție:
– Cum ți-a mers ziua, dulceață?
– Perfect dragule. Am făcut ciorbă, am prăjit pește, am spălat geamurile și hainele copilului, precum și ale tale, iar acum stau și croșetez. Apropo, dacă mâine nu achiți factura la internet, te omor.

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 36

7 responses to this post.

  1. Punctul trei mi se potriveste de minune! Daca ai stii cum luceste casa si ce de mancare gatita am prin frigide cand nu avem curent sau internet! :)))

    Like

    Reply

  2. Si glumele-s foarte-foarte!🙂 Cea cu femeia gospodina mi-a placut!!! Si nu arunc nicio privire in jurul meu!🙂
    “Inscriptiile”… Hm… Au ajuns unii sa scrie si cum sa se mestece o mancare… la cate reclamatii s-au facut, in SUA mai ales!
    Saptamana minunata sa iti fie!

    Like

    Reply

  3. :)))) Tipa facuse de toate fiindca n-avea internet :))))
    Grozava gluma! Si, tot mai adevarata, din pacate 😉
    Toate glumele-s foarte bune.
    Iar inscriptiile acelea…cred ca doar in America ar putea exista. Sau…cu putina bunavointa, unora dintre ele le putem gasi utilizare si in Romania😉 :))
    O seara de duminica ca mai placuta!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

