Invazia fotografiilor cu bancnote

1186293_590581564319072_98852106_n

Dragi oameni, plante şi animale, am înţeles ideea: v-aţi îmbogăţit peste noapte, a dat sfântul bulan peste voi, v-a pus bărbosul mâna-n cap şi vă scăldaţi în bani, fără să vă suprasolicitaţi neuronii. Dar credeţi-mă pe cuvânt când vă spun că eu nu sunt interesată absolut deloc de SMS-urile citite de voi, pe bani!

Înţeleg şi cum stă treaba cu plata în funcţie de numărul de persoane pe care îl aduci firmei respective. Dar dacă tot vă lăudaţi atâta că l-aţi prins pe Dumnezeu de picior şi aţi nimerit cel mai bun “job” din lume, măcar aveţi bunul simţ să-i faceţi reclamă mai bine.

Sincer, treaba cu fotografierea unor bancnote, însoţite de o coală A4 pe care scrie “Uite cât am câştigat eu citind SMS-uri!” e cam penibilă. Parcă aţi împrumutat ideea de pe site-urile cu cocalari împodobiţi cu aur şi piţipoance împrăştiate pe saltea, înconjurate de euroi.

Şi dacă totuşi nu aveţi inspiraţie să le faceţi o reclamă demnă de măreţia lor, măcar plătiţi pe cineva să vă dea o idee mai bună. La banii voştri, câştigaţi cu drag şi spor, fără să vă curgă strop de transpiraţie, ar trebui să vă permiteţi! Cel puţin aşa reiese din noua epidemie de imagini ce a acaparat reţelele de socializare.

Nu am nimic cu firma respectivă dar strategia asta cu bancnotele însoţite de mesaj mă calcă pe nervi; mai ales de când a invadat toate grupurile blogosferice.

Sursa foto: Unguru`Bulan | Facebook

15 responses to this post.

  1. LE DADEAM EU 4 EURO DE CAIULA NUMA SA INCETEZE CU ALEA…
    http://spanac.eu/cum-se-face-o-antireclama-de-calitate/

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on September 28, 2013 at 18:50

      Nu ştiam că au început să se folosească şi de imagini cu vip-urile din România. Interesant..:)) Eu am dat report la toţi pe care i-am văzut cu astfel de poze prin grupurile blogosferice. Poate, poate…

      Like

      Reply

  2. In loc de suflet o bancnota,in loc de minte un credit bancar!

    Like

    Reply

  3. Posted by nespusdemult on September 25, 2013 at 13:59

    Mesaje de doi lei!

    Like

    Reply

  4. Buna dimineata !
    Multumesc frumos pentru nominalizarea pe
    ” Recomand de pe alte bloguri ” !
    ( Am fost si eu acolo-n frumoasa Bucovina )
    de pe http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/23/
    O zi minunata !
    Cu stima,
    Aliosa.

    Like

    Reply

  5. Datorită lor am ajuns să mă încrunt în fața monitorului. Știu, pare penibil dar primesc e-mailuri de îmi sar capacele, e-mailuri referitoare la ăștia cu vivasms. Serios, administratorii grupurilor de pe Facebook, îi înțeleg că ne oferă dreptul la exprimare dar unii abuzează complet de ea prin aceste postări tâmpite. Eu am ajuns pe lista neagră la Facebook din cauza opiniei mele asupra cazului privind eutanasierea câinilor maidanezi, încât mi-a fost suspendat contul de 3 ori. Motivul invocat era parola spartă dar un prieten ce face parte din suportul Facebook m-a găsit în lista spam. Deci, curat ghinion am. Ăștia mișună liberi cu spam-urile lor de MLM-uri și eu, omuleț mic cu bube-n cap sunt raportat la spam că îmi exprim niște opinii. Penibil.

    Like

    Reply

  6. COCALARI!🙂

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

