Cum ne costumăm de Halloween?

Pentru că se apropie Halloweenul şi eu încă sunt fană minioni, vă prezint următoarele variante pentru o costumaţie reuşită:

1. Varianta masculină

minion

2. Varianta feminină

4ba6fc3e6a05cb9f062ee1951dc098c3

3. Varianta pentru bebeluşi

minion

4. Varianta pentru patrupezi

IMG_3243

5. Varianta cea mai simplă

4f54b2e682fcd11d1b3325aa04e8ba34

Şi ca bonus, câteva bancuri tematice:

1. Ştiaţi de ce scheletele ies afară numai după 12 noaptea?

Pentru că toţi câinii au adormit.

2. O mama i-a cumpărat fiului ei un costum de Halloween, ca să-şi sperie prietenii.

– Mamă, ar trebui să scot eticheta cu preţul, nu?

– Nu, lasă-l, să îl speriem şi pe taică-tău!

3. Se întoarce un copilaş de la şcoală:

– Mamă, copiii îmi zic că sunt vampir!

– Lasă, mamă, copiii sunt răi! Nu ai de ce să-ţi faci probleme! Acum treci la masă, că ţi se coagulează supa!

4. Doi vampiri reparau o motocicletă în noaptea de Halloween:

– Dă-mi o şurubelniţă!

– Poftim!

– Aaaarrrrrhhhhh! nu aia în cruce, boule!

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 42

Şi o întrebare de final: voi cum vă costumaţi de Halloween ?

Sursa foto: pinterest.com

11 responses to this post.

  1. Si mie imi plac mignionii, sunt cele mai haioase creaturi !

    Like

    Reply

  2. Hmmm sa stii ca mi’ai dat o idee tare buna cu minionii :)) ma gandeam sa ma fac tot drac, ca si anul trecut, dar nu ar fi rau sa incerc sa improvizez ceva gen minion😕
    Multam de idee :*

    Like

    Reply

  3. Faine bancurile si la tema.Am ras cu multa pofta. Multumesc!

    Like

    Reply

  4. O sară bună după miezul nopții îți doresc. Am ajuns târziu pe ulița ta. Lumea s-a culcat deja, doar eu mai orbecăi la tastatură. Dacă mă gândesc bine și week-end-ul a trecut. Azi e prima zi din săptămână.
    Să ai o duminică liniștită și faină.

    Like

    Reply

  5. Posted by elly weiss on October 26, 2013 at 23:26

    Eu nu ma costumez de Halloween (ca sa raspund si la intrebare) dar nu inseamna ca nu ma amuza treaba asta cu costumele.
    Sa stii ca imi plac costumatiile, sunt dragute mai ales ca sunt pe galben, culoarea acestei toamne. Eu nu intamplator am ales mult galben pentru postarea mea.🙂
    Mi-a placut pana si varianta simpla. Bebele are o figura atat de candida …de inocenta, ca-mi vine sa-l iau in brate sa-l pup. Si cutu e un scump🙂
    Despre glume… Nu cunosteam niciuna, sunt excelente :)))
    Happy weekend in continuare, Alexandra draga!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on October 27, 2013 at 09:58

      În niciun an nu am avut o costumaţie completă, de aia am pus şi varianta simplă, în caz de mai există oameni ca mine.😀 Anul acesta chiar nu ştiu în ce mă voi deghiza, dar găsesc eu ceva prin casă care merită stricat şi transformat în costum.😀
      Duminică faină! :*

      Like

      Reply

  6. E tare ideea cu bancurile tematice. Si costumele sunt dragute, mai ales cel pentru catei. I-ar sta foarte bine si catelului meu in asa ceva😀

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

