Vraja din voce

The-Voice-USA-2013-Spoilers-Jacquie-Lee-480x320

Sezonul 5 din The Voice a ajuns deja la etapele live şi deja au început să iasă la iveală nişte voci incredibile. Deşi, la început, când au cântat primii concurenţi, mi-am spus că primele sezoane au avut voci mult mai bune, spre finalul ultimului episod, am rămas efectiv cu gura căscată.

Din câte ştiţi deja, nu sunt fană Miley Cyrus. Nu îmi place personajul în care s-a transformat în ultima perioadă şi sper să-şi revină curând din fanteziile de a revoluţiona lumea muzicală prin dat din fese. Dar când am ascultat noua ei melodie “Wrecking ball“, nu am strâmbat din nas deloc. Dimpotrivă, mi s-a părut acceptabilă.

Ei bine, aseară, acest tânăr m-a făcut să mă îndrăgostesc de melodie:

Şi asta nu e nimic! Dacă aţi ascultat vreodată melodia “I put a spell on you” şi aţi reuşit să rezonaţi cu versurile şi acordurile sale, vă invit să daţi play videoclipului de mai jos şi să ascultaţi şi versiunea cântată de tânăra (de numai 16 ani) Jacquie Lee:

Oare o să auzim vreodată aşa voci şi la Vocea României?

One response to this post.

  1. […] În timp ce pe facebook, toată lumea (inclusiv eu) discută despre meciul de “pomină” de la Atena, în urma căruia grecii ne-au făcut pireu (meciul s-a jucat pe stadionul echipei Olympiakos Pireu) și ne-au tăiat tot elanul ăla de zmei pregătiți de bătăliile cu Brazilia și Argentina de la mondiale, eu m-am decis să mă uit la The Voice. Mai ales că aveam referințe bune asupra show-ului de la una dintre bloggerițele mele preferate, la care revin mereu cu drag, Alexandra Cristea. […]

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

