Aranjează-ți literele și câștigă!

Știi clipele acelea când stai întins în pat și te chinui să adormi, fiind conștient că te vei trezi a doua zi mult prea devreme pentru ora la care te-ai așezat în pat? Dacă da, știi că fix în secunda în care ți se pare că Moș Ene poposește pe marginea patului tău, creierul tău o ia razna și începe să producă scenarii, să-și amintească de proastele tale decizii și să îți ofere întrebări care încep cu ”Ce-ar fi dacă…”.

Mie mi se întâmplă în fiecare seară. Și pentru că nu am găsit altă variantă de a răspunde la întrebările acelea, m-am gândit să ÎNCERC. Da, să încerc să fac ceea ce doar îmi imaginam că aș putea face până acum.

Altfel, nu voi ști niciodată!

3ae233f8a1e69784486bb56984953c58

Și nu sunt la prima abatere, căci am mai încercat și în alte dăți și rezultatele au fost foarte bune.

De exemplu:

O bună perioadă de timp am evitat să particip la concursuri, crezând în cei care spuneau că toate sunt făcături și că premiile sunt promise dinainte de începerea concursului. Îmi imaginam cum se simt cei care află că au câștigat laptopul mult dorit sau suma de bani de care aveau atâta nevoie. Mă vedeam și pe mine transformată într-un titirez zâmbăreț, țopăind și făcând ture prin casă, de bucurie. Mă vedeam apoi stând pe scaun, la birou și sărind ca arsă la auzul soneriei. Mă îndreptam încet spre ușă, mă uitam pe vizor și îmi vedeam visul cu ochii: curierul ținând în mână o cutie, exagerat de acoperită cu bandă adezivă, dar care conținea marele meu premiu. Bineînțeles că scenariul din imaginația mea se finaliza cu mine deschizând fără prea mare efort cutia, ceea ce în realitate nu s-ar întâmpla, căci sunt destul de neîndemânatică.

Și mi-am tot imaginat asta până când m-am gândit că aș putea totuși să încerc să particip. Nu am cumpărat bilete la loto, nu am trimis SMS la nu știu ce număr afișat pe ecranul televizorului și nici nu am dat like la nu știu ce pagină de Facebook. Ce am făcut, însă?

Am scris.

fddcb4d1f3e80946daae41222cbc195a

Mi-am luat tastatura în primire și am început să scriu. Am apăsat și delete până s-a luat scrisul de pe tastă, dar într-un final am reușit să ajung la o variantă de posibil-text-participant la un concurs de creație. L-am citit și recitit de zeci de ori și l-am publicat. Nu mă așteptam la prea multe reacții, fie ele pozitive sau negative, dat fiind faptul că nu multă lume știa pe atunci de blogul meu.

Dar câștigul a venit chiar și așa. Și nu mă refer doar la primul premiu obținut cu ajutorul blogului. Pe lângă acela, care a venit nu din prima, nici din a doua și nici din a treia încercare, au mai fost și alte câștiguri. 

În primul rând am fost descoperită de mai mulți oameni. Numărul vizitatorilor a crescut și oamenii au început să se aboneze la articolele mele, făcându-mă să capăt din ce în ce mai multă încredere în mine.

În al doilea rând, am început să experimentez cu mai multe stiluri de a scrie, în funcție de cerințele concursurilor la care participam, ceea ce mi-a îmbunătățit stilul personal.

Și nu în ultimul rând, am descoperit și eu, la rândul meu, alți oameni talentați din blogosferă, pe blogurile cărora am ajuns să intru zilnic.

Am câștigat experiență, cititori dar și premii materiale, cel mai important fiind o tabletă de la Allview, de pe care citesc cărți în fiecare seară și pe care o iau cu mine atunci când preconizez o abundență de inspirație în afara pereților camerei mele.

Și vă spun că nu există nimic mai frumos pe lume decât sentimentul acela de autoapreciere, care vine după o realizare de acest fel. Să știi că ai pus osul la muncă, așa cum știi tu mai bine, și cineva ți-a apreciat munca la adevărata ei valoare.

Poate nu se va întâmpla din prima și poate nici din a doua, dar dacă nu încerci nu vei ști niciodată unde poți ajunge!

De aceea, odată cu apariția noului site BlogAwards, m-am decis să-mi reiau activitatea de participant la concursuri blogosferice. Următorul lucru de bifat pe lista mea ar fi un telefon  Allview P5 Symbol, căci telefonul meu dă semne de stingere prematură (da, după doar 2 ani, bateria mă mai ține maxim 8 ore).

blogawards

Și vă invit și pe voi să-mi fiți concurență și să mă ajutați să cresc mai departe! Iar dacă veți auzi vreodată că probabilitatea de a câștiga ceva la un astfel de concurs e prea mică, gândiți-vă la asta: probabilitățile și statisticile sunt doar cifre, iar noi, cei îndrăgostiți de arta scrisului, lucrăm cu litere, cuvinte și expresii, nu cu numere și tabele! 

5b15b1f9ed9c05ea8948df20c218b0bd

Sursa foto: pinterest.com

4 responses to this post.

  1. Eu aveam un Samsung Galaxy Gio și după 2 ani, luând în calcul modificări de frecvență procesor, soft-uri care mai de care mai “cul”, bateria a ajuns să mă țină cât să mă uit la ceas… vreo 15-20 de minute.

    Like

    Reply

  2. Sincer eu nu am participat niciodată la astfel de concursuri. Am considerat că sunt alții mult mai buni care merită premiile alea🙂 Nu sunt pesimist sau nu mă subestimez. Sunt doar realist și știu că sunt bloggeri care scriu superb și merită premiile alea, iar unul dintre bloggerii ăia ești și tu😛

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

