Să pot să vreau

59453_560146604042981_755900880_n

Și ce dacă azi a fost luni și am simțit că cel mai greu lucru pe care îl poate face un om este să se dea jos din pat la 6 dimineața?

Și ce dacă am ocolit munți de zăpadă apoi și mi-am dat seama că există lucruri mai grele pe lumea asta?

Și ce dacă mi-au înghețat degetele în timp ce încercam să fac un om de zăpadă cu niște zâmbete în miniatură?

Și ce dacă lângă noi se afla un grup de cocalari băieți ce s-au gândit să le calce inocența în picioare și să înjure ca la ușa cortului?

Și ce dacă la radio îl aud numai pe Smiley?

Și ce dacă mai sunt prea multe zile până voi putea zâmbi ca o copilă îndrăgostită?

Și ce dacă e frig?

Și ce dacă mi-e frică?

Și ce dacă ei se ceartă și eu vreau să uit cum se face asta?

Și ce dacă am un gol în stomac atunci când pășesc în direcția ta?

Și ce dacă nu am voie…?

Și ce dacă e interzis?

d47a76874609227edf51a036055f2fb9

Pentru o clipă vreau să cred că pot să vreau.

Pentru o clipă vreau să treacă tot pe lângă mine și să nu mă afecteze nimic.

Pentru o clipă vreau să mă arunc în zăpadă și să mă gândesc la ce și cine vreau eu!

Iar de mâine să o iau de la capăt și să-mi pese din nou de toate fleacurile…

2 responses to this post.

  1. Uneori e bine să evadezi fără să îți mai faci girji😛

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

