Meloman pentru o zi – The way you make me feel

În ultima vreme am ascultat multe melodii de-ale lui Michael Jackson și m-am gândit că o astfel de piesă ar fi numai bună pentru reîntoarcerea mea la rubrica Meloman pentru o zi, inițiată de Sorin.

 

15 responses to this post.

  1. Posted by mihaela on April 26, 2015 at 10:55

    Buna as vrea si eu vol3 , va rog tr.pe adresa mea de messenger zambilika_2008@yahoo.com.Va multumesc.

    Like

    Reply

  2. Superb moment muzical!
    Mi-a placut tare mult!
    Un magician al muzicii!

    O seara placuta!🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on February 2, 2014 at 14:18

      Păcat că s-a stins așa repede. Deși există speculații pe internet despre moartea sa ca fiind o înscenare…

      Like

      Reply

  3. Intr-adevar foarte placuta melodie!

    Mai bucur de aducere aminte!
    Felicitari pentru alegere!

    Like

    Reply

  4. Super melodia🙂.

    Like

    Reply

  5. E perfect in orice moment MJ, asa se cunosc marii cantareti.

    Like

    Reply

  6. io pricep mai greu!🙂
    adică te-ai întors pentru o zi???

    regele a rămas rege și după moarte!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on January 28, 2014 at 18:53

      Nu, adică nu am mai scris așa des pe blog în ultima vreme, iar la rubrica asta de nu mai știu când.🙂

      Like

      Reply

  7. MIchael Jackson-the king is NOT dead

    Like

    Reply

  8. inspirata alegerea
    zi buna!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

