Păzea, că vine!

Pentru că se apropie ziua în care, brusc, cuplurile vor fi de două ori mai îndrăgostite, m-am gândit că o porție de râs ar fi numai bună pentru cei a căror inimă nu e atât de însiropată.

3f4b5a7b46f7627a07b203d7a0e39fc1

Ea: Iubitule, am vista azi-noapte că mi-ai cumpărat de Sfântul Valentin un colier super, din perle

El: Aşteaptă dragă, până diseară, şi o să ai o surpriză!

Vine seara, bărbatul se întoarce de la serviciu şi îi oferă iubitei sale un cadou ambalat frumos. Emoţionată, ea îl deschide şi înăuntru găseşte…. o carte: “Interpretarea viselor”.

d6f4ceb31d5a59dbc12c253007ad184c

Trei bărbaţi vorbesc despre cadourile pe care le-au luat soţiilor de Sfântul Valentin

1: Cadoul meu ajunge la o suta în 8 secunde. I-am luat un Porsche.

2. Ce i-am luat eu ajunge la o sută în cinci secunde. I-am luat un Ferrari.

3. Ce i-am luat eu ajunge la o sută într-o secundă. I-am luat un cântar.

969f01376108dde4c82ca9ab83d71f9f

Ce este dragostea?
Un adolescent îşi întreabă bunicul:
– Tataie, ce este dragostea?
– Păi…la 20 de ani, DMS
La 40 de ani, DMS
La 60 de ani, DMS
La 80 de ani, DMS…
– Bine tataie…da’ ce înseamnă DMS?
– La 20 de ani….Dimineata, la Miezul zilei şi Seara.
La 40 de ani…Duminică, Marţi şi Sâmbătă
La 60 de ani…în Decembrie, Martie şi în Septembrie.
– Şi la 80 de ani?
– La 80 de ani…Dorinţele Mele Secrete.

7b83c87661cd3e2f05fdf22b0df73964

Și nu, nu-mi spuneți treaba aia cu vulpea care nu ajunge la struguri. Nu sunt anti bombonele și inimioare de Valentine’s Day pentru că nu am o pereche în momentul de față. Nici măcar nu cred că sunt anti sărbătoarea propriu-zisă, ci mai degrabă anti ipocrizie. Dacă oamenii s-ar iubi în fiecare zi așa cum vor să o arate de Sfântul Valentin, nu aș avea nimic de comentat.

nMpsl

Și un ultim banc, să încheiem textul într-o notă pozitivă?

Conversație:
-Ea: Iubitule, azi e ziua îndrăgostiților!
-El: Și? Ne-au invitat?

Sursa foto: pinterest.com

5 responses to this post.

  1. Amuzante bancuri🙂

    Like

    Reply

  2. Și ca de obicei luăm de la americani totul ca fiind bun :))

    Like

    Reply

  3. Posted by iluminisme on February 12, 2014 at 11:38

    da, asa e, dragostea ar trebui aratata in fiecare zi, nu doar la Craciun, de vday, de 8 martie si ce ma era…aa musai ziua cuplului :)))
    Ms de glume!

    Like

    Reply

  4. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Like

    Reply

  5. Eu cred ca toate sarbatorile actuale sunt niste prostii comerciale din care cel mai mult profita comerciantii. De Sf. Valentin se vand excursii, bomboane, cadouri etc. De Craciun si Revelion, mancare, bautura, cadouri, excursii. De 1 Martie, martisoare si flori. De 8 Martie, flori si cadouri. De Paste, miei, cadouri si oua, cu sau fara vopsea. Dar daca intrebi pe cineva pentru ce si ce inseamna toate astea, habar nu are sa spuna. Se va multumi cu “asa e de sarbatori”. Si ca sa inchei intr-o nota amuzanta, pe vremea cand eram eu copil in scoala primara, acum ha ha multi ani, 8 Martie era Ziua Mamei, nicidecum Ziua Femeii… probabil ca s-au emancipat pe masura ce am imbatranit eu :))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

