Săracu’ Ion – un altfel de mărțișor

Pentru că e plin de mărțișoare și ghiocei peste tot pe internet, eu m-am gândit să împart cu voi ceva care m-a făcut să râd pe burtă. Nu știu dacă asta era menirea inițială a mesajului, dar mie mi-a stârnit hohote de râs. Dacă va fi vreodată cazul să închid blogul pentru o perioadă de timp, mă voi inspira de acolo.

E vorba de un site aflat în construcție. Dar nu acesta e motivul pentru care râd, ci fundalul sonor care face toți banii. Pe lângă vestita Jaga Jaga și încă vreo două melodii la fel de tâmpite, se aude la un moment dat ”Ioane, Ioane, tare vreau banane!”

Inițial am crezut că e vreo parodie, dar pe măsură ce ascultam eram tot mai convinsă că nu-i. Pregătiți-vă sufletește și dați click, pentru o porție sănătoasă de râs. 

Rămân la părerea mea că scrisul (de la versuri, până la texte) și cântatul nu sunt pentru toată lumea. De altfel, nici internetul:

enhanced-buzz-19606-1390839741-2

Și ca să continuăm cu un 1 Martie zâmbăreț, să vedem câteva bancuri și câteva gif-uri:

Anunț la mica publicitate: “Caut locuință. Să fie destul de mare astfel încât să nu se mute soția la maică-sa și suficient de mică pentru ca soacră-mea să nu se mute la noi.”

aD0b5Qx_460sa

Lecția de limba română. Profesorul întreabă.
– Ion, ce este deznădejdea?
– Deznădejdea e atunci când mergi seara pe drum, în fața ta merge o fată frumoasă, iar când să te apropii de ea, apare un autobuz și ea pleacă.
– Bine, bravo Ionele.
– Vasile, ce este deznădejdea?
– Deznădejdea e atunci când mergi seara pe drum, în fața ta merge un băiat frumos, iar când să te apropii de el, apare un autobuz și el pleacă.
– Hmmm…
– Bulă, ce este deznădejdea?
– Deznădejdea e atunci când mergi seara pe drum, în urma ta merge Vasile, iar la orizont nu se vede nici un autobuz.

aVOZrdw_460sa

Un beţiv strigă:
– Unde sunt?
– Pe strada Unirii.
– Lasă detaliile! În ce oraş?

aNe4mN3_460sa

O primăvară cu zâmbete, dragii mei!🙂

9 responses to this post.

  1. Ahahahaaaah, ultimul gif. m-a amuzat crunt. :))

    Like

    Reply

  2. :)))))))))))))))))))))) super haios.
    Buna dimineata.

    Like

    Reply

  3. Posted by elly weiss on March 2, 2014 at 20:25

    Un cantec de milioane :)) De fapt e vai de mama lui dar apreciez umorul.
    Si glumele-s foarte bune.
    O primavara senina sa ai, Alexandra!

    Like

    Reply

  4. Clipul cu barca e mortal!

    Like

    Reply

  5. […] ani. Vă voi spune când am scris fiecare poezie și dacă este, într-adevăr, a mea! Sper să vă placă prima pe care o veți citi. Se numește „Anger of a thousand burning souls”… scrisă prin […]

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

